۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای هنرستان گوهرشاد شیروان جذب شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: امسال ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز هنرستان گوهرشاد شیروان جذب شد که تفاهمنامه آن امضا شده است.

«امین فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با توجه به سفر هیئت دولت سیزدهم به خراسان شمالی شاهد تحولات و اعتبارات خوبی جهت احداث، تکمیل، تجهیز و نوسازی مدارس هستیم و برای هنرستان گوهرشاد شیروان، 30 میلیارد ریال اعتبار جذب شد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی در خصوص اردگاوه فرهنگی تربیتی زوارم شیروان عنوان کرد: این اردوگاه از سالیان قبل احداث شده که هیچ کد پروژه ای نداشته و با پیگیری های فراوان کد پروژه برای آن تعریف شد.

 

فلاح خاطرنشان کرد: این طرح نیاز به اعتبارات بالایی دارد و برای سرایداری، برق، محوطه سازی، چاه آب و سرویس های بهداشتی اقداماتی صورت خواهد گرفت و امید می رود با سفر رییس جمهوری سرعت بیشتری گیرد.

 

وی تصریح کرد: زمین ۱۰ هکتاری این اردوگاه سال ۷۲ از سوی خیرین و منابع طبیعی تحویل داده شد که در سال ۸۲ مجوز ساخت آن صادر شد اما تاکنون به علت نبود اعتبار اقدام خاص ساختمانی انجام نشده است.

 

وی اضافه کرد: هم اینک این مکان فرهنگی، تربیتی دارای سه هکتار نهالکاری و فضای سبز، ۲۵ آلاچیق، سه باب سرویس بهداشتی و آب آشامیدنی روستا است که برای آبیاری فضای سبز آن تقریبا آبیاری قطره ای صورت گرفته است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی اضافه کرد: سالانه شمار زیادی گردشگر و زائر به این خطه تفریحی «زوارم» سفر می کنند و این منطقه گردشگری در مسیر جاده اصلی استان های شمالی کشور به مشهد واقع شده که با ساخت این طرح مکانی برای اوقات فراغت دانش آموزان و اردوگاهی برای فرهنگیان مهیا می شود.

 

کد خبر 1192299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha