جشنواره و نمایشگاه مد و لباس استان در سمنان برگزار می شود

فلاح لاله زاری از برگزاری جشنواره و نمایشگاه مد و لباس استان سمنان درشهریورماه سال جاری با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،« فرشید فلاح لاله زاری» در نشست کارگروه مد و لباس استان سمنان گفت: جشنواره و نمایشگاه مد و لباس استان سمنان در قالب رویداد طراوت دو همراه با نشست های فرهنگی برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به لزوم همکاری و مشارکت دستگاههای فرهنگی و اجرایی در برگزاری این جشنواره و نمایشگاه اظهار داشت: مکان این رویداد نیز در سمنان تعیین شده و قرار است نمایشگاه مد و لباس در قالب ۲۰ غرفه متشکل از غرفه های ارائه پوشاک سنتی، بخش طراحال مد و لباس استان و نیز غرفه های تولیدکنندگان پوشاک استان سمنان برگزار شود.

 

وی ضمن دعوت و درخواست همکاری معاونت فرهنگی سپاه پاسداران استان سمنان و سایر دستگاههای عضو کارگروه در برگزاری این جشنواره و نمایشگاه گفت: در حاشیه این برنامه برگزاری نشست های فرهنگی با هدف تبیین فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج استفاده از پوشاک عفیفانه در جامعه نیز پیش بینی و برگزار خواهد شد.

 

فلاح لاله زاری، برگزاری جشنواره عفاف و حجاب تحت عنوان «طراوت» در سال گذشته با محوریت سپاه پاسداران استان را بسیار خوب و عالی و دارای بازخوردهای مناسب دانست و پیشنهاد کرد: این جشنواره با توجه به برخورداری از بخش تولیدات رسانه ای در فضای مجازی به صورت دوسالانه برگزار شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه اختتامیه و برنامه های جشنواره طراوت با مشارکت خوب و سلایق مختلف برگزار شد ادامه داد: تولیدات رسانه ای زمان بر است و برای دادن فرصت مناسب برای خلق اثر ایجاب می کند که این جشنواره همانند برخی از جشنواره های ارشاد اسلامی مانند معرفی کتاب سال، داستان نویسی به صورت دوسالانه برگزار شود.

 

سایر اعضای کارگروه مد و لباس استان سمنان از دستگاههای مختلف فرهنگی و اجرایی از جمله میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، جبهه انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران، صنعت، معدن و تجارت نیز دیدگاهها و نظرات خود را در این خصوص بیان کردند.

 

نمایشگاه مد و لباس استان سمنان قرار است در سه بخش پوشاک سنتی، بخش طراحان مد و لباس و نیز تولیدکنندگان استان سمنان به همراه برگزاری نشست های فرهنگی شهریور ماه برگزار شود.

 

 

 

کد خبر 1192322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha