آمریکا یکی از اصلی‌ترین ناقضان حقوق بشر است

قناعت با تأکید بر اینکه آمریکا یکی از اصلی‌ترین ناقضان حقوق بشر است، گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای تبیین جنایات آمریکا برای نوجوانان و جوانان و آگاه‌سازی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «جواد قناعت» امروز (۱۲ تیر) در یادواره شهدای ترور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جنایات و اقدامات تروریستی استکبار محدود به ایران نیست و در اقصی نقاط دنیا شاهد نقض حقوق بشر توسط آمریکا هستیم، اظهار کرد: آمریکا همواره داعیه‌دار حقوق بشر در دنیا است اما از اصلی ترین ناقضان حقوق بشر شناخته می‌شود.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نظام سلطه اعتقادی به حقوق بشر و انسانیت ندارد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب می فرماید: «بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر شیطان بزرگ و آمریکا است».

 

وی با اشاره به هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی گفت: سوء قصد به مقام معظم رهبری، بمب‌گذاری در حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران نظام، بمباران مردم سردشت، شهادت آیت‌الله صدوقی و شلیک مستقیم موشک آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران از مهمترین مصادیق حقوق بشر آمریکایی است.

 

استاندار در ادامه یکی از بزرگترین دشمنان بشریت را نظام سلطه دانست و افزود: امروز آمریکا روز به روز به نابودی نزدیکتر می‌شود چون هر ۲۴ ساعت در آمریکا ۲۸ نفر از خودکشی و جنایات کشته می شوند.

 

قناعت بیان کرد: خون مردم مظلوم کشورهای جهان سوم دامن‌گیر آمریکا شده است و در آینده نزدیک شاهد فروپاشی این مستکبر جهانی خواهیم بود.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مشکلات داخلی ایران به مراتب کمتر از مشکلات برخی کشورهای غربی است، متذکر شد: اینکه تعدادی از خواص برای اینکه پذیرش بگیرند در تریبون‌های رسمی کشور واقعیت‌ها را تحریف می‌کنند نشان دهنده حرکت رو به جلو نظام جمهوری اسلامی است.

 

قناعت با بیان اینکه نظام لیبرال دموکراسی آمریکا به آخر خط رسیده و در حال اضمحلال قرار دارد، خاطر نشان کرد: جهان امروز انقلاب اسلامی را الگوی خود کرده است بنابراین ایجاد امید در جامعه از وظایف ما است  و با پشت سرگذاشتن جراحی اقتصادی در جنگ اقتصادی هم بر دشمن پیروز خواهیم شد.

 

وی با تأکید بر اینکه جهاد و شهادت در مکتب امامین انقلاب و در ادامه خط سرخ عاشورا است، گفت: شهادت در راه خدا از قداست و اهمیت بالایی برخوردار است شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به معشوق و کسب بالاترین نیکی‌ها است.

 

استاندار خراسان جنوبی در پایان با گرامیداشت یاد شهدای ترور، افزود: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای تبیین جنایات آمریکا برای نوجوانان و جوانان و آگاه‌سازی مردم است.

 

گفتنی است، خراسان جنوبی ۳۴ شهید ترور دارد و ششم تا دوازدهم تیر ماه نیز هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

کد خبر 1192411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha