آتش نشانی شیراز برای ساختمان ها شناسنامه ایمنی صادر کند

هاجری گفت: ستاد بحران و خدمات شهری شهرداری شیراز، به ویژه سازمان آتش نشانی برای تمامی اماکن عمومی، مدارس، دانشگاه ها، مجتمع های تجاری، سینما ها و ... باید شناسنامه ایمنی صادر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هاجری»، امروز (یکشنبه 12 تیر) در شصت و هفتمین جلسه صحن علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در تمامی طرح ها و برنامه های مدیریت شهری در شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع)، فرهنگی-اجتماعی و عدالت محوری باید لحاظ شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: روز 13 و 14 تیردر تقویم کشوری به عنوان روز شهرداری ها نامگذاری شده است و برای شهرداران مناطق 11 گانه شیراز آرزوی موفقیت داریم و شورای اسلامی شهر شیراز باید در تجلیل این شهرداران عرصه میدان عمران و آبادی سنگ تمام بگذارد.

وی اضافه کرد: پرداخت حقوق قشر کارگری شهرداری از افتخارات عدالت محورانه شهرداری شیراز است که قابل تمجید است.

هاجری تاکید کرد: ستاد بحران و خدمات شهری شهرداری شیراز، به ویژه سازمان آتش نشانی برای تمامی اماکن عمومی، مدارس، دانشگاه ها، مجتمع های تجاری، سینما ها و ... باید شناسنامه ایمنی صادر کند و بدون شناسنامه ایمنی، اجازه داده نشود به فعالیت های خود سرانه ادامه دهند.

 وی ادامه داد: لازم است در شهر شیراز در کنار بوستان های بزرگ «جبل دراک» و «بام شیراز»، بوستان های منطقه ای و محلی نیز گسترش یابند و شاهد توزیع عادلانه فضای سبز و بوستان های محلی باشیم.

هاجری تصریح کرد: بوستان «ولی عصر (عج)» شیراز قرار بود تماما به عنوان باغ موزه دفاع مقدس از طریق یک زیرگذر به موسسه نشر آثار دفاع مقدس الحاق شود و موزه جنگ در بوستان ولی عصر شکل بگیرد اما همتی در موسسه نشر آثار دفاع مقدس و شهرداری منطقه 2 متولی این بوستان مشاهده نمی شود.

وی ادامه داد: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، راهیان نور، یادواره شهدا، چاپ کتاب خاطرات سبک زندگی اسلامی-ایرانی و ... باید در حوزه نرم افزاری محله به محله و مسجد به مسجد برگزار و فراگیر شود.

هاجری با اشاره به شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور نیز گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز باید در کمک به ساخت همراه سرای بیماران اقدام و مجمع خیرین تامین سلامت فارس و صندوق «مهر حضرت زهرا (س)» مربوط به بیماران در راه مانده و نیازمند می توانند مشکل موجود اسکان و حمایت از بیماران و همراهان آنها را حل و فصل کنند.

کد خبر 1192419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha