غنی سازی اوقات فراغت مددجویان از اعزام به مشهد تا برپایی ایستگاه فرهنگی محلات

معافی از همکاری ۳۵مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی برای غنی سازی اوقات فراغت مددجویان مازندرانی خبر داد و گفت: کلاس های فراغت در قالب ایستگاه فرهنگی محلات اجرایی می شود.

«میثم معافی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به اهمیت برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امدا اشاره و اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی و رکنی حوزه فرهنگی کمیته امداد استان برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت تابستان برای دانش آموزان و دانشجویان است.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: برای دانش آموزان و دانشجویان فارغ از درس، برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شد که  شوق زیارت و اعزام به مشهد مقدس با مشارکت خیران نیز در دستور کار قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: حدود ۳۰۰ مددجو به اردوی زیارتی مشهد اعزام شدند و  هزار و ۵۰۰ نفر دیگر به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در ایام تابستان نیز اعزام خواهند شد که اعزام به قم و شیراز نیز از جمله این برنامه‌ها است.

 

معافی بیان کرد: بخش دوم برنامه های اوقات فراغت، کانون های دانشجویی و دانش آموزی است که در مرکز استان اقصی نقاط شهرستانها این کانون ها با مشارکت مراکز نیکوکاری، گروه های جهادی و آموزش و پرورش فعال است و برنامه های اوقات فراغت خواهیم داشت.

 

وی گفت: بخش دیگر برنامه ها در تابستان، استفاده از ظرفیت ۳۵ مرکز تخصصی نیکوکاری فرهنگی است که برنامه های اوقات فراغت دارند و ایستگاه محلات هستند و در سطح شهرستان ها در محله ها این برنامه ها در سرفصل های مختلف آموزشی، فرهنگی و تفریحی، زیارتی، اردویی در دستور کار قرار دارد.

 

کد خبر 1192439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha