اسلام دین حقوق بشری است

آیت الله حسینی گفت: اسلام دین حقوق بشری است و در آیات و روایات ما تاکیدات فراوانی در این موضوع داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدمجتبی حسینی » در نشست افشای حقوق بشر آمریکایی اظهارکرد: اسلام دین حقوق بشری است و در آیات و روایات ما تاکیدات فراوانی در این موضوع داریم.

 

نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق گفت: وقتی سرزمین آمریکا کشف شد بومیان زیادی در آن سکونت داشتند اما عده ای از بریتانیا با کشتی های جنگی به این سرزمین آمدند و با قتل و غارت بر این مردم تسلط پیدا کردند.

 

وی افزود: آنها به قاره آفریقا می رفتند و سیاهپوستان را به عنوان برده به آمریکا می بردند و زشت ترین و تحقیرآمیزترین رفتارها را با آنان داشتند. برخی ها را قطعه قطعه می کردند برخی را داغ می کردند و بعضی از این سیاهپوستان را می سوزاندند.

 

آیت الله حسینی عنوان کرد: آمریکا هر اقدام ضد بشری و هر غلطی که دلشان بخواهد را انجام می دهند. دو مورد بمباران اتمی در جهان اتفاق افتاده که در هر دو مورد آمریکایی ها نقش داشتند. 

 

وی ادامه داد: در جنگ های جهانی حدود ۱۵.۵ میلیون نفر کشته شدند و انگار این مجوز را داشتند که یک حشره کش دست بگیرند و انسان ها را بکشند. 

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکایی ها از ترور سرداران مقاومت گرفته تا ایجاد و حمایت از داعش و هر نوع جنایتی را در عراق، سوریه و افغانستان و دیگر کشورها انجام دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد نادان و فریب خورده فقط ظوهر را می بینند و تصور می کنند آمریکا مهد پیشرفت و توسعه است در حالیکه آسیب های اجتماعی و اقتصادی در این کشور بیداد می کند.

 

کد خبر 1192500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha