پاسخ به سوالات ذهنی و شبهات برای رفع چالش های اجتماعی نیاز است/توجه به طرح های فرهنگی در نقاط گردشگری

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان بر پایه طرح‌های ایجاد و بازگشایی گره‌ها رقم می خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، مسعود مهدویان فر در نشست کارگروه  عفاف و حجاب تیران و کرون  با اشاره به تشکیل چنین کارگروهی در شهرستان های استان اصفهان اظهارداشت: در این گارگروه و سایر کمیته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی به دنبال طرح های بلند مدت هستیم.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان افزود:  چشم انداز چندین ساله باید به گره های ذهنی و سوالات و شبهات پاسخ داد و : پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان بر پایه طرح‌های ایجاد و بازگشایی گره های رقم می خورد.

 

وی ادامه داد: در این راستا در کنار اقدامات حاکمیتی، مشارکت مردم و تشکل های مدنی مثل سمن ها، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و هیات مذهبی پیش بینی و مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان  بد حجابی و بی حجابی را جمله آسیب های جامعه امروز بیان کرد و اذعان داشت: تعدادی بر اساس برنامه مشخص اقدام به ترویج فساد در جامعه م یکنند که نهادهای امنیتی با شناسایی  و برخورد قاطع با آنان مانع از فعالیت و تحقق اهدافشان خواهند شد.

 

وی اضافه کرد: بخش زیادی از بانوان در موضوع عفاف  و حجاب نیازمند پاسخ به سوالات و اقدامات فرهنگی هستند که  باید طرح و برنامه خاص برای این کار ارائه و آنان را در گروه افراد معاند و هدفدار قرار ندهیم.

 

توجه به طرح های فرهنگی در نقاط گردشگری

 

مهدویان فر با اشاره به ظرفیت های گردشگری و تفریحی استان اصفهان و همچنین فعالیت آن ها در این فصل افزود: ایجاد پایگاه های فرهنگی در این مراکز گردشگری برای ارائه خدمات و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب لازم است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح های عفاف و حجاب نیازمند برنامه ریزی فعالیت های موثر توسط گروه های جهادی، روحانیون و کارشناسان متخصص هستیم که در تیران و کرون نیز در مناطق گردشگری و پارک ها انجام شود.

کد خبر 1192511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha