«عروسی مهر و ماه» با حضور ۵۰۰ زوج کاشانی برپا شد

مراسم جشن ازدواج ۵۰۰ زوج کاشانی با عنوان «عروسی مهر و ماه» با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، خانواده زوجین و مسئولان محلی در سالن ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همزمان با سالروز پیوند آسمانی امیرالمومنین علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم جشن ازدواج ۵۰۰ زوج کاشانی با عنوان «عروسی مهر و ماه» با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، خانواده زوجین و مسئولان محلی در سالن ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در این مراسم گفت: ازدواج در همه ادیان مورد توجه است و این نشان دهنده مقدس بودن فریضه ازدواج است و  این فریضه باید در جامعه ترویج و موانع آن برطرف شود.

 

حجت الاسلام سید سعید حسینی افزود: خداوند ازدواج را مایه آرامش انسان قرار داده است و جوانان باید در موقع انتخاب همسر عاقلانه رفتار کنند و پس از ازدواج، قدر فرصت زندگی را بدانند و عاشقانه زیر یک سقف زندگی کنند.

 

در پایان این مراسم، خطبه عقد یکی از زوج های جوان کاشانی با مهریه ۱۴ سکه بهار آزادی توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان قرائت و هدایایی شامل فرش و سفر به مشهد مقدس به عروس و دامادها اهدا شد.

 

این مراسم به همت ناحیه مقاومت بسیج کاشان،  کانون فرهنگی مذهبی یاوران حضرت مهدی(عج)، شهرداری کاشان، نهادهای فرهنگی، جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی برگزار شد.

کد خبر 1192514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha