شورای شهر از هنرمندان و حرفه های ماندگار حمایت می کند

مرادلو با اشاره به اینکه شهر زنجان دارای هنرمندان برجسته ای است، گفت: شورای شهر از حرفه‌ای که ماندگار باشند حمایت می کند و این حمایت در بخش‌های مختلف آموزش، تربیت و ساخت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای شهر زنجان در دیدار مدیرعامل و رئیس هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران اظهار کرد: معرفی هنرمندان حوزه‌های مختلف قلمزنی، قالی‌باف و... یکی از اولویت ها و ضرورت‌های شورای شهر زنجان است.

 

منصور مرادلو با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی در شهر زنجان گفت: شخصیت های برجسته ای در رشته های مختلف مذهبی، فرهنگی و... در این استان فعالیت می کنند که باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود به معرفی آنها بپردازیم.

 

وی با اشاره به وجود پتانسیل ها و ظرفیت های مختلف در شهر استان گفت: دانش آموزان ما در جشنواره های مختلف جوایز و افتخارات بسیاری کسب می‌کنند و در بسیاری از موارد این هنرمندان ناشناخته هستند.

 

مرادلو ادامه داد: بسیاری از نوجوانان ما مستعد هستند و ما نتوانستیم ارتباط خوبی با این عزیزان برقرار و این استعدادهای درخشان را جذب کنیم.

 

وی افزود: متاسفانه بسیاری از نوجوانان اطلاعی از هنرستان موجود در شهر ندارد و نتوانسته‌ایم این هنرستان را معرفی کنیم از اینرو درصدد معرفی افراد و هنرمندان در حوزه های مختلف همانند قلم زنی، قالیبافی و... ناشناخته در شهر و استان هستیم.

 

رئیس شورای گفت: شهر ما دارای آثار ماندگار در حوزه‌ای مختلف هنری است  و ما از حرفه‌ای که ماندگار باشند حمایت می‌کنیم که این حمایت در بخش‌های مختلف آموزش، تربیت و ساخت و.... صورت خواهد گرفت.

کد خبر 1192520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha