جوانان کانون فرهنگی هنری «نور» سامان نقش موثری در کارکردهای مسجد دارند

صفاری سامانی گفت: نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری «نور» با حضور در مسجد جامع شهر سامان نقش موثری در احیا و کارکردهای فعالیت های فرهنگی هنری مسجد بر عهده دارند.

«رضا صفاری سامانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: این کانون که در سال ۱۳۸۲ تاسیس شده است با ثبت فعالیت های خود در سامانه «بچه های مسجد» توانسته بیش از پنج هزار امتیاز کسب کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد جامع شهر سامان ادامه داد: نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری «نور» با حضور در مسجد جامع شهر سامان نقش موثری در احیا و کارکردهای فعالیت های فرهنگی هنری مسجد بر عهده دارند.

 

وی بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان اصلی اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی هنری با محوریت ارزش های دینی و انقلاب اسلامی هستند افزود: کانون فرهنگی هنری «نور» نیز در این خصوص با همکاری و مشارکت جوانان برنامه ها و فعالیت های گسترده ای تاکنون برگزار کرده اند.

 

صفاری سامانی بابیان اینکه ۸۰۰ نفر جوانان کانون فرهنگی هنری نور سامان ثبت سامانه بچه های مسجد هستند گفت: حضور فعال جوانان در برنامه های فرهنگی هنری این کانون را به یکی از کانون های پیشتاز در سطح شهرستان سامان تبدیل کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد جامع شهر سامان ادامه داد: کانون فرهنگی هنری «نور» در ایام کرونا نیز فعالیت های گسترده ای در قالب رزمایش مواسات انجام داده است که حضور جوانان در این برنامه ها بی نظیر است.

 

کد خبر 1192533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha