سرانه فرزندان ایتام در زنجان به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است

به گفته صالحی، با مشارکت مردم ولایی زنجان، سرانه فرزندان ایتام به بیش از یک میلیون و۲۵۰ هزار تومان ومیانگین سرانه فرزندان محسنین ماهیانه به میزان ۴۵۴ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: توانمندسازی در ابعاد مختلف فکری، فرهنگی، مسکن و اشتغال به عنوان یک رسالت مهم دنبال می شود و پایه های توانمندسازی مددجویان تحت حمایت در مددکاری وحوزه حمایت بنا گذاشته می شود.

 

روح اله صالحی ایجاد رضایت مندی حداکثری در خانواده های تحت حمایت با نگاه تکریمی را از اولویت های این نهاد درحوزه مددکاری دانست و ادامه داد: برون سپاری بخشی از فعالیت های مددکاری واستفاده از ظرفیت های مردمی در این خصوص به عنوان یک راهبرد مهم در جهت ارائه خدمات کیفی هدفگذاری شده و با همین نگاه تاکنون 7 هزارپرونده مددجویان با استفاده از توان مراکز نیکوکاری پیگیری و انجام می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان به رویکرد مهم کمیته امداد در زمینه بسترسازی برای افزایش مشارکت خیران ونیکوکاران در برنامه های اجرایی این نهاد اشاره کرد وافزود: زنجان دیار کریمان و بهشت خیران بوده و با مشارکت مردم ولایی سرانه فرزندان ایتام به بیش از یک میلیون و 250 هزار تومان و میانگین سرانه فرزندان محسنین ماهیانه به میزان 454 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

 

وی در ادامه از آغاز نام‌نویسی مجدد مددجویان کمیته امداد در طرح نهضت ملی مسکن از 15 تیرماه خبر داد و گفت: با عنایت به فراهم شدن مجدد زمینه ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن، مددجویان واجد شرایط تحت حمایت این نهاد می‌توانند از 15 تیرماه در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.

 

صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر دولت ثبت نام مسکن حمایتی در قالب مسکن ملی را در دستور کار خود قرار داده  است، اضافه کرد: خانوارهای عزیز تحت حمایت واجد شرایط این نهاد از 15 تیرماه به مدت 15 روز فرصت دارند با مراجعه به سایتhttps://saman.mrud.ir  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

کد خبر 1192540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha