برنامه های تابستان مسجدی در کانون کمیل بن زیاد برگزار می شود

حمزه از برگزاری برنامه های اوقات فراغت ۱۴۰۱ در کانون کمیل بن زیاد سرخه با عنوان« تابستان مسجدی»خبرداد.

«ابوذر حمزه»در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان سمنان؛ پرداختن به مقوله غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را بسیار مهم دانست وگفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌عنوان یکی از اماکن مهم و مناسب برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت، در کنار کارکردهای مذهبی و نیایشی خود، فضا و محیطی امن و عاطفی را برای پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان فراهم کرده‌اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کمیل بن زیاد سرخه با اشاره به اینکه برنامه های اوقات فراغت به گونه ای برنامه ریزی شده است تا بتواند جذابیت لازم را برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد داشته باشد اظهار کرد: برگزاری کلاس های متنوع فرهنگی و هنری و آموزشی توسط ارکان مسجد در غنس سازی هر چه بهتر اوقاتت فراغت کودکان و نوجوانان موثر خواهد بود.

 

وی با تأکید براینکه باید پیش از آنکه دشمن برای نسل جوان ما برنامه‌ریزی کند ما با تدبیر خود و با توجه به امکانات و توانایی‌های نسل جوان خود آنها را در جهت اهداف اسلامی ایرانی هدایت کنیم  ادامه داد:در این راستا کانون فرهنگی هنری کمیل بن زیاد سرخه همزمان با فرارسیدن اوقات فراغت، برنامه‌های متنوعی با موضوع قرآنی، فرهنگی، هنری، آموزشی، اعتقادی، ادبی، ورزشی، علمی و اردویی برای نوجوانان و جوانان و دیگر علاقمندان تدارک دیده است.

 

حمزه با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت ۱۴۰۱ در کانون با عنوان «تابستان مسجدی» برگزار می شود اضافه کرد: این کلاس ها در رده سنی ۵ الی ۱۸ سال و در روز های زوج از ساعت ۱۸ الی ۲۰:۳۰ در مسجد برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کمیل بن زیاد سرخه از برگزاری کلاس های آموزشی قرآنی و قصه های قرآنی در تابستان سال جاری خبردادو افزود:برگزاری کلاس مداحی،خطاطی،نقاشی و پاسخ به شبهات نیز از دیگر کلاس های کانون فرهنگی هنری کمیل در تابستان ۱۴۰۱ است.

 

وی «مسجد،شور بندگی،نشاط زندگی»شعار برنامه های اوقات فراغت امسال عنوان کردو افزود: برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی و کلاس های ورزشی در راستای افزایش نشاط اجتماعی در کانون برنامه ریزی شده است.

کد خبر 1192587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha