تقویت سواد رسانه ای مدیران یک ضرورت است

بهرام مسلمی مهنی گفت: امروز سواد رسانه ای یک امر ضروری است و مدیران سواد رسانه ای را در حوزه کاری خود کمتر لحاظ کرده اند و این یک خلا مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۳ تیرماه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با فرماندار عنبرآباد دیدار و گفتگو کرد.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در این دیدار با بیان این که  نگاه فرهنگی به حوزه فرهنگ مایه دلگرمی است، گفت: امیدوارم با نگرش جهادی و انقلابی که همان نگاه دولت مردمی است بتوانیم فعالیت ویژه ای در حوزه فرهنگ این شهرستان داشته باشیم.

 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر لزوم همگرایی و هم افزایی نهادهای فرهنگی شهرستان، تصریح کرد: بنا داریم سند توسعه و پیشرفت فرهنگی شهرستان عنبرآباد را با توجه به نیاز های فرهنگی این شهرستان تدوین کنیم.
 
وی ضمن تشکر از امام جمعه عنبرآباد برای تشکیل شورای فرهنگ عمومی، خاطرنشان کرد: ضروری است شورای فرهنگ عمومی در این شهرستان فعال تر شود و فعالیت آن در شهر و روستا گسترش پیدا کند.
 
مسلمی مهنی اظهار کرد: امروز سواد رسانه ای یک امر ضروری است و مدیران سواد رسانه ای را در حوزه کاری کمتر لحاظ کردند و این یک خلا مهم در بین مدیران است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ را بیشتر از سایر حوزه ها دانست و افزود: هنر می تواند جامعه را تحت تاثیر قرار دهد و متاسفانه در هفت شهرستان نسبت به هنر کم توجهی شده است.
 
وی بیان کرد: فرماندار عنبرآباد تجربه خوبی در حوزه عمرانی و فرهنگی دارد و انتظار می رود توجه جدی تری به این حوزه شود.
 
مسلمی مهنی در خاتمه با بیان این مطلب که باید نگاه انقلابی در حوزه فرهنگی داشته باشیم تا راهکار های فرهنگی موثر در این حوزه عملی شود، خاطرنشان کرد : برای توسعه فرهنگی باید همگرایی و هم افزایی بین دستگاه ها در حوزه فرهنگ ایجاد شود تا رویداد فرهنگی بزرگی در این حوزه رخ دهد.
کد خبر 1192599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha