همایش ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در منطقه آزاد اروند برگزار شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری همایش ازدواج و تحکیم بنیان خانواده به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا (س) در منطقه آزاد اروند خبر داد.

«حجت الاسلام عادل فریحی» امروز (دوشنبه ۱۳ تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به برگزاری همایش ازدواج و تحکیم بنیان خانواده به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) در منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: این همایش به همت مدیریت توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند، روابط عمومی شبکه بهداشت خرمشهر و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم و پزشکی آبادان برگزار شد.

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: تلاش شد در این رویداد مهم گروه هدف اصلی جامعه فرهنگیان، پرسنل شبکه بهداشت و عموم خانواده های اروند نشین باشند.

 

وی هدف از برگزاری این همایش را افزایش آگاهی بخشی در راستای تحکیم ارزش های بنیان خانواده و جلوگیری از طلاق و آسیب های اجتماعی ناشی از آن خواند و تصریح کرد: این همایش با حضور کارشناس امور خانواده حجت الاسلام شریفی نژاد از اساتید حوزه و دانشگاه اهواز صورت پذیرفت.

 

حجت الاسلام فریحی به برگزاری کارگاه آموزشی در برنامه های جانبی این رویداد، اشاره کرد و یاد آور شد: در این کارگاه آموزشی یک روزه علاوه بر آموزش های گروهی، با بهره گیری از کارشناسان و روانشناسان معتبر، میزهای مشاوره رایگان نیز برای شرکت کنندگان برگزار شد.

 

کد خبر 1192654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha