سیمان زنجان برای اولین بار بعنوان واحد نمونه صنعتی کشور معرفی شد

در مراسم گرامیداشت روزملی صنعت و معدن با اهداء تندیس و لوح یادبود از سیمان زنجان تحت عنوان واحد نمونه صنعتی کشور تجلیل بعمل آمد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با حضور رئیس جمهور ، وزاری صمت و اقتصاد و رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مراسم تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی درمحل سالن اجلاس سران برگزار و سیمان زنجان برای اولین بار موفق به کسب این افتخار شد. 

 


مدیرعامل سیمان زنجان در حاشیه این همایش در خصوص کسب این افتخار عنوان داشت: کسب این رتبه به واسطه تلاش گسترده، همدلی وهمراهی  کلیه سطوح سازمانی از مدیران و سهامداران تا بدنه اجرایی وپرسنل محقق شده و جای امیدواری است که اقدامات مهم اثربخش صورت گرفته درسیمان زنجان در سال‌های اخیر، نقش این بنگاه اقتصادی را در توسعه پایدار، رونق اقتصادی ،تولیدمستمر ،حفظ و ایجاد اشتغال؛ پررنگ تراز همیشه تبیین نماید.

 

قرائت افزود: به لطف پروردگار با برنامه‌ریزی، آینده نگری، واقدامات مهمی که از گذشته تاکنون درسیمان زنجان صورت گرفته این شرکت تولید مستمر خود را با حفظ کیفیت، تنوع محصول و رفع انواع نیازهای خاص واستراتژیک سیمان کشور روانه بازارمصرف خواهد نمود.

کد خبر 1192656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha