توجه نمایشگاه بین المللی فارس به رعایت شئونات فرهنگی مبتنی بر ارزش های اسلامی

فرهادی گفت: نمایشگاه بین المللی فارس در کنار اهداف اقتصادی و تجاری خود به مبانی دینی در حوزه اجتماعی و رعایت شئونات فرهنگی مبتنی بر ارزش های اسلامی نیز توجه ویژه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (دوشنبه 13 تیر) با اشاره به اقدامات انجام شده در نمایشگاه بین المللی فارس در راستای پاسداشت فرهنگ اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه بین المللی فارس در کنار اهداف اقتصادی و تجاری خود به مبانی دینی در حوزه اجتماعی و رعایت شئونات فرهنگی مبتنی بر ارزش های اسلامی نیز توجه ویژه دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: ضرورت رعایت عفاف و حجاب در تمامی حوزه ها و عرصه ها طبق چهارچوب شرع و احکام مقدس اسلام لازمه حفظ و تقویت امنیت اخلاقی جامعه است و مورد توجه ما قرار دارد.

وی اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی فارس برای تحقق این مهم در زمان برگزاری عناوین نمایشگاهی، اقداماتی مثل نصب الواح و اقلام فرهنگی در فضای محیطی و پخش پیام های ایجابی و تشویقی از طریق رادیو نمایشگاه در کنار تذکر لسانی را اجرا می کند.

فرهادی تاکید کرد: هدف از این اقدام اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در فضای نمایشگاه ها اجرای اقدامات شایسته دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: در یک حرکت ابتکاری و با هدف پاسداشت فرهنگ اصیل اسلامی از ابتدای امسال با حضور در سالن های این نمایشگاه در آخرین روز برپایی هر نمایشگاه به موازات انتخاب غرفه نمونه به لحاظ فنی و اجرایی، غرفه نمونه به لحاظ فرهنگی نیز انتخاب می شود و از غرفه دارانی که شئونات اسلامی را به خصوص در حوزه عفاف و حجاب  رعایت کرده باشند، تقدیر می شود.

فرهادی تصریح کرد: انتخاب این غرفه داران نیز با حضور میدانی نیروهای امر به معروف و نهی از منکر شرکت نمایشگاه های بین الملی فارس در آخرین روز هر یک از عناوین نمایشگاهی به انجام می رسد.

کد خبر 1192662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha