مشکل برق شهرک های صنعتی با مصوبه دولت حل می شود

مدیرعامل شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: مشکل کمبود برق واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان با مصوبه دولت در سفر به این منطقه، حل می شود.

«محمدعلی نوایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: شهرک ها و نواحی صنعتی در کشور 12 هزار مگاوات برق کم دارند که 10 هزار مگاوات در چند سال آتی حل می شود و در استان هم تامین250 مگاوات برق در شهرک ها و ناحیه های صنعتی استان مورد نیاز است که از این میزان 105 مگاوات تامین شده و مابقی باید تامین شود.

 

مدیرعامل شهرک های صنعتی خراسان شمالی با بیان اینکه در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با کمبود برق روبه رو هستیم، افزود: ایجاد پنج پست برق در نواحی و شهرک های صنعتی استان  در سفر هیئت دولت به این استان مصوب شد.

 

نوایی اظهارداشت: این پست های برق در شهرک ها و نواحی صنعتی مختلف شامل ناحیه صنعتی شهید محمدزاده گرمه، شیروان، فاروج و اسفراین ایجاد می شود البته این طرح در اسفراین 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و روبه اتمام است.

 

وی با بیان اینکه در این زمینه در سفر هیئت دولت به استان 220 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد، افزود: در این سفر همچنین تامین ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین زیرساخت ها و ۶۰ میلیارد تومان برای اجرای تصفیه خانه در شهرک های صنعتی استان مصوب شد.

 

مدیرعامل شهرک های صنعتی خراسان شمالی افزود: در تامین برق مورد نیاز صنایع مستقر در شهرک های صنعتی ضعیف هستیم و این طرح ها یک زیرساخت مهم برق است که مشکل صنعتگران را حل می کند.

کد خبر 1192674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha