اقدام جهادی شرکت برق لرستان در رفع افت ولتاژ بخش شاهیوند

امیری گفت: افت ولتاژ بخش شاهیوند و دهستانهای تشکن و منطقه زیارتی تفریحی پیرشمس الدین و رفتخان با نصب یک دستگاه اتوترانس و نصب یک سری خازن مرتفع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،سرپرست شرکت توزیع برق استان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد مشترکین و تجهیزات برقی آنها بخش شاهیوند و دهستانهای تشکن و منطقه زیارتی پیرشمس الدبن دچار افت ولتاژ شده بود.

 

امیری افزود: این افزایش مصرف موجب افت ولتاژ شدیدی در  بخش شاهیوند به خصوص در فصل بهار و تابستان میشد که در نتیجه  مشکلاتی برای مشترکین خصوصاً روستاهای دارای شبکه طولانی در زمینه کیفیت برق و احتمال آسیب رسیدن لوازم برقی ایجاد کرده بود.

 

وی با اشاره به اینکه اکثر مشترکان این مناطق خانگی و یا کشاورزی می باشند، بیان کرد: با درخواست فرماندار شهرستان چگنی و مراجعات مردمی  بلافاصله طی بازدیدهای میدانی انجام شده ،جهت رفع مشکل به مدیریت توزیع برق شهرستان چگنی اعتبارات لازم تخصیص داده شد، که خوشبختانه با  شش اکیب عملیاتی در سریع ترین زمان ممکن مشکل مرتفع و موجب رضایتمندی ساکنین این منطقه شد.

 

در ادامه مدیریت توزیع برق شهرستان چگنی ابراز داشت: طی کارشناسی های به عمل آمده از شبکه  طی یک اقدام جهادی و تشکیل شش اکیب عملیاتی با نصب یک عدد اتوترانس ۸۰۰  kva و یکسری خازن ۲۰ کیلو ولت مشکل این منطقه را برطرف نمودند.

 

رشنو با اشاره به اینکه در  بهمن ماه سال ۱۳۹۶ جهت جدا سازی فیدر شاهیوند از فیدر زمزم و کاهش خاموشی‌های برق و رضایتمندی مردم   نیز  ۱۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط برای ساکنین این بخش  احداث شده است، گفت:  بخش شاهیوند و دهستانهای تشکن(روستاهای مسیر  دهستان تشکن شامل ابتدای روستای دوش بر آفتاب  تا انتهای منطقه زیارتی و تفریحی پیرشمس الدین و رفتخان و روستاهای مسیر بخش شاهیوند شامل ابتدای بن مزرعه تا شیخ گل و چارآب) دارای بیش از ۴۵۰۰ مشترک و تعداد هفتاد روستا می باشد که با اقدام فوق، علاوه بر رفع افت ولتاژ ، پایداری و کاهش خاموشی را به دنبال داشته است.

 

وی اظهار کرد: اجرای این پروژه که به درخواست مردم و پیگیری‌های فرماندار محترم و امام جمعه محبوب شهرستان چگنی و حمایت سرپرست شرکت توزیع لرستان به سرانجام رسیده است ،  هزینه ای بالغ بر ۹۵۰ میلیون در بر داشته است.

کد خبر 1192693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha