طرح حلقه‌های قرآنی در کرمانشاه برگزار می شود

کرمیان،گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت در سطح مؤسسات قرآن استان حلقه های قرآنی با حضور جوانان برگزار می شود.

محسن کرمیان،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاری حلقه های قرآنی در تابستان ،گفت:  قرآن، کلام نورانی خدا و دستورالعمل جاودانی سعادت بشر و حلقه اتصال تمام مسلمانان جهان است.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه  با اشاره به اینکه در شرایطی که مسلمانان در برابر هجوم بی رحمانه دشمنان احتیاج به اتحاد و همبستگی دارند،افزود: بهترین راه این است که همگی گرد قرآن جمع شوند، این همان حبل اللّه و رشته محکم الهی است که تمام دل ها را به هم مربوط می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های قرآنی در زمینه های مختلف یکی از مهمترین برنامه های است و قرآن یک معجزه کلامی است که در هیچ کجای جهان هم وزن کلام خدا پیدا نمی شود.

 

 کرمیان با اشاره به اینکه طرح  حلقه های قرآنی با مشارکت مراکز قرآنی برگزار می شود، تصریح کرد: با برگزاری این طرح فعالیت‌های قرآنی متنوعی در سطح استان کرمانشاه اجرا خواهد شد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه،، اظهار کرد: حلقه های قرآنی از  ۲۰ تا ۲۵ جوان و نوجوان حضور دارند تشکیل و فعالیت‌های قرآنی مثل روخوانی، روانخوانی، تفسیر، ترجمه و تجوید اقامه نماز و مشاوره مذهبی و دینی در آن انجام می شود.

 

کد خبر 1192698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha