ساخت مدرسه در روستای شمس آباد و حذف یک مدرسه کانکسی

محمدی از ساخت یک مدرسه در روستای شمس آباد به همت خیرین مدرسه ساز و حذف مدرسه کانکسی این روستا خبر داد.

«حسین محمدی» با اشاره به اهمیت ساخت مدرسه و حذف مدارس کانکسی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این مهم به همت نوسازی مدارس و همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران در حال انجام است و خوشبختانه فعالیت های گسترده ای در این راستا انجام شده است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی با اشاره به اینکه یک مدرسه کانکسی استان مرکزی حذف می‌شود، افزود: مدرسه کانکسی روستای شمس آباد از توابع بخش قره کهریز شهرستان شازند با همت خیر مدرسه ساز این استان حذف می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مدرسه در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع با زیر بنای ۱۰۰ متر مربع در حال ساخت است، ادامه داد: این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با همت خیر مدرسه ساز استان مرکزی شرکت سنگ منگنز فولاد ایراد، معدن شمس آباد به صورت تمام خیر ساز ساخته می شود.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: روستای شمس آباد در فاصله ۵۰ کیلومتری شهرستان شازند قرار دارد و اکنون ۱۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی در فضای آموزشی کانکسی به تحصیل اشتغال دارند.

 

محمدی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح این مدرسه کانکسی حذف می شود، ادامه داد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده عملیات اجرایی ساخت این فضای آموزشی از یک ماه آینده در روستای شمس آباد از توابع بخش قره کهریز شهرستان شازند آغاز می شود.

کد خبر 1192782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha