وقوع ۴۵۸ حادثه طی ۳ ماه نخست سال جاری در دزفول

بهشتی فرد گفت: در سه ماه نخست سال جاری تعداد ۴۵۸ حادثه از طريق شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول روح اله بهشتی فرد در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع ۴۵۸ حادثه طی سه ماه نخست سال جاری در دزفول اظهار کرد: از اين حوادث تعداد ۳۲۵ فقره در داخل محدوده شهر و تعداد ۱۳۳ فقره بيرون از محدوده شهر و در روستاهای اطراف به وقوع پيوسته است.

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول افزود: در حوادث سه ماه اخیر تعداد عمليات های اطفاء حريق و امداد و نجات به ترتيب ۲۴۱ و ۲۱۷ فقره بوده که این ۲ مورد بيشترين آمار را به خود اختصاص دادند.

 

وی با بیان اینکه خدمات دهی سازمان آتش نشانی به طور قانونی باید در محدوده شهرداری دزفول باشد عنوان کرد: با توجه به گستردگی شهرستان و کمبود تجهیزات امداد و آتش نشانی در شهرهای اقماری و روستاهای متعدد دزفول، این سازمان فراتر از وظیفه قانونی خود، به خدمات رسانی در خارج از محدوده قانونی نیز می پردازد.

 

بهشتی فرد ادامه داد: بیش از یک سوم عملیات های این سازمان مربوط به موارد خارج از حیطه قانونی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوده است.

 

وی با تاکید بر لزوم حمایت و تلاش مسئولان ارشد شهرستان برای تامین تجهیزات و امکانات ضروری و مورد نیاز سازمان آتش نشانی دزفول، از حمایت های بی دریغ عیسی زاده شهردار دزفول و توجه ویژه و مستمر اعضای شورای اسلامی شهر دزفول از این سازمان قدردانی کرد.

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در پایان ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک تحول و توسعه چشمگیری در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول رخ دهد.

 

کد خبر 1192797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha