لزوم اهتمام متولیان مساجد و حسینیه ها در زمینه مدیریت مصرف برق

مدیر توزیع برق آران و بیدگل حجازی بر لزوم اهتمام متولیان مساجد و حسینیه ها در زمینه مدیریت مصرف برق تاکید کرد و گفت: از جمله مراکزی که می توانند الگوی بهینه سازی و اصلاح الگوی مصرف باشند، مراکز دینی از جمله مساجد و حسینه ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سید روح اله حجازی در نشست توجیهی بهینه سازی مصرف برق مساجد و حسینیه ها در اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: طی سه سال گذشته مصرف انرژی در کشور ما با رشد بالایی، از میزان تولید جلو زده و بیش از سرانه جهانی رشد کرده است.

 

مدیر توزیع برق آران و بیدگل افزود: کشور ما به نسبت دنیا مصرف بالایی در انرژی دارد و به شدت نیازمند ترویج فرهنگ مدیریت مصرف در رفتار و کردار آحاد جامعه هستیم.

 

حجازی بر لزوم اهتمام متولیان مساجد و حسینیه ها در زمینه مدیریت مصرف برق تاکید کرد و گفت: از جمله مراکزی که می توانند الگوی بهینه سازی و اصلاح الگوی مصرف باشند، مراکز دینی از جمله مساجد و حسینه ها هستند.

 

مدیر توزیع برق آران و بیدگل ادامه داد: مراکز دینی می توانند از یک سو با استفاده از ظرفیت مخاطبان خود در مصرف بهینه نقش داشته باشند و هم با رعایت الگوی مصرف برق الگویی برای همه مردم باشند.

 

نشست توجیهی بهینه سازی مصرف برق ویژه مساجد ، حسینیه ها و مراکز دینی بویژه در مناسبت های تبلیغی غدیر و محرم با حضور رؤسا و کارشناسان ادارات برق و تبلیغات اسلامی در دفتر ریاست اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل برگزار شد.

 

 

 

 

کد خبر 1192885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha