اصلاح الگوی مصرف از ارکان سبک زندگی اسلامی است/ نقش بسزای ائمه جماعات در اشاعه مفاهیم مصرف انرژی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: ائمه جماعات و روحانیون نقش بسزایی در اشاعه مفاهیم صحیح مصرف انرژی دارند و باید از تریبون هیئات مذهبی و مساجد برای فرهنگ سازی این موضوع استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در نشست توجیهی بهینه سازی مصرف برق مساجد و حسینیه ها در اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: مساجد و حسینیه ها بهترین مکان برای آموزش و تمرین سبک زندگی اسلامی هستند و باید به عنوان محورهای گردهم‌‌آیی مردم با رعایت موازینی که در سبک زندگی اسلامی مطرح است این موازین را به مردم نیز آموزش دهند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: اصلاح الگوی مصرف از مهم‌ترین رکن‌های سبک زندگی اسلامی و در واقع داشتن سبک اسلامی در مصرف ملزومات زندگی است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مساجد، تکایا و اماکن مذهبی به عنوان مهم‌ترین نمادهای دینی و الگویی برای جامعه اسلامی هستند می‌بایست در مدیریت مصرف، الگوهای موجود را رعایت کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل ادامه داد:  ائمه جماعات و روحانیون نقش بسزایی در اشاعه مفاهیم صحیح مصرف انرژی دارند و باید از تریبون هیئات مذهبی و مساجد برای فرهنگ سازی این موضوع استفاده شود.

 

نشست توجیهی بهینه سازی مصرف برق ویژه مساجد، حسینیه ها و مراکز دینی بویژه در مناسبت های تبلیغی غدیر و محرم با حضور رؤسا و کارشناسان ادارات برق و تبلیغات اسلامی در دفتر ریاست اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 1192905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha