عمران مسجد با تلاش همه مردم و دستگاه‌ها حاصل می‌شود/ احیای مساجد موجب رونق بیشتر دینداری می‌شود

محمدی گفت: عمران مسجد با تلاش همه اقشار مردم و مدیران و مسئولان همه دستگاه‌های کشور حاصل می‌شود.

«غلامعلی محمدی » در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد از صدر اسلام دارای جایگاه مهمی بوده است، اظهار کرد: پیامبر اعظم (ص) با ساخت مسجد النبی و تبدیل آن به مرکز حکومت اسلامی، برای همه مسلمانان در طول تاریخ اهمیت مسجد را نمایان ساخت.

 

رئیس سازمان زندان های کل کشور افزود: خداوند در قرآن کریم درباره اهمیت عمران مسجد سخن گفته است و اکنون که ما در دوره استقرار نظام اسلامی زندگی می کنیم همه اقشار و طبقات مردم و مسئولان و مدیران همه دستگاه ها باید برای عمران مسجد تلاش کنند.

 

وی اضافه کرد: اگر مسجد به جایگاه حقیقی خود در میان مردم برگردد و حداکثر کارایی آن مورد توجه قرار گیرد، حتما شاهد تحولات مثبت در کشور در زمینه دینداری مردم خواهیم بود و وقتی مردم، دین دارتر شوند حتما شاهد تحولات مثبت در حوزه اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

 

محمدی گفت: خدا را بسیار شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی مساجد رونق بیشتری نسبت به قبل از پیروزی این انقلاب عظیم یافته اند و این حرکت مثبت باید هر روز با تلاش همه مردم و مسئولان تداوم یابد. مساجد که رونق یابند دین داری حقیقی رونق بیشتری می یابد. البته مردم ما بسیار متدین هستند ولی باید مساجد کاری کنند که این دینداری نتایج بیشتر و عینی تری داشته باشند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کارهای خوبی در حوزه رونق یبشتر مساجد طی سال های اخیر صورت گرفته است، اظهار کرد: باید امیدوار باشیم تا این موضوع به یک گفتمان و اولویت برای همه مردم و مسئولان تبدیل شود.

 

کد خبر 1192928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha