غربالگری سلامت طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: طرح غربالگری سلامت طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان دنا اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، احسان کریمی زاده از اجرای طرح غربالگری سلامت طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد و آموزش بیماری های منتقله از آب و غذا در اردوگاه نور شهر سی سخت، توسط تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا خبر داد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا افزود: تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، در اردوگاه نور شهر سی سخت، طلاب و روحانیون استان را غربالگری و آموزش های بیماری های منتقله از آب و غذا را برای آنان ارائه دادند.

 

محمد باقر شایان نژاد معاون شبکه بهداشت دنا در این برنامه گفت: با توجه به اینکه بیماری های منتقله از آب و غذا در این فصل افزایش پیدا کرده است، لذا آموزش برای این گروه لازم بوده و همچنین تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان غربالگری فشار خون این افراد را نیز در این نشست انجام دادند.

 

شایان نژاد افزود: آموزش ها نیز در خصوص جوانی جمعیت و ازدواج آسان هم برای این گروه هدف ارائه شد.

 

گفتنی است، غربالگری گروه های مختلف در سطح شهرستان توسط واحد بیماری ها و تیم مجرب سلامت در روزهای آتی با گروه های هدف مشخص انجام میپذیرد.

 

 

 

 
کد خبر 1192947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha