لزوم توجه به ظرفیت کانون ها جهت شناسایی استعدادها در سربیشه

حجت الاسلام سبزه کار گفت: استعدادهای بسیار قوی در سربیشه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و اگر اعتباری برای کمک به کانون های این شهرستان اگر در نظر گرفته شود می توانیم کارهای بزرگی را در زمینه شکوفایی استعدادها انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در دیدار با فرماندار شهرستان سربیشه اظهار داشت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف کشف استعدادهای نهفته، جذب جوانان به مساجد و مقابله با جنگ نرم تاسیس شده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز حدود 26 هزار کانون در سطح کشور فعال است، افزود: در خراسان جنوبی نیز 677 کانون فرهنگی هنری وجود دارد که از این تعداد 60 کانون در شهرستان سربیشه مشغول به اجرای کارهای فرهنگی، هنری و اجتماعی هستند.

 

وی ادامه داد: همه فعالیت ها در کانون های فرهنگی و هنری مساجد افتخاری و مردمی است و مردمی کردن امور سبب حل مشکلات می شود و در کانون ها تلاش کردیم تا همراه با مردم باشیم.

 

حجت الاسلام سبزه کار به سامانه بچه‌های مسجد «فهما» اشاره کرد و گفت: این سامانه در سه بخش فرهنگ، هنر و نوآوری مشغول به اجرای فعالیت هایی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیش از 50 هزار نفر عضو کانونهای استان هستند، افزود: اطلاعات همه این افراد و فعالیت های آنان در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است.

 

وی با بیان اینکه مردم مرزنشین دُرح از افتخارات ما هستند، ادامه داد: ولایت‌مداری در این منطقه از خراسان جنوبی موج می زند و در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و مذهبی بسیار فعال هستند.

 

حجت الاسلام سبزه کار در ادامه بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری آمادگی دارند تا در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و حل مشکلات مردم اقدامات موثری را انجام دهند و استعدادهای نوجوانان این منطقه را شکوفا کنند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در پایان گفت: اعتباری برای کمک به کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سربیشه اگر در نظر گرفته شود می توانیم کارهای بزرگی را در زمینه شکوفایی استعداد و حل مشکلات منطقه و اجرای طرح های موثر انجام دهیم.

 

 

 

کد خبر 1192967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha