نخبگان در برنامه ریزی های اوقات فراغت مساجد مشارکت کنند

آمون گفت: فعالان کانون های مساجد باید با جذب نخبگان به مساجد از نظرات و پیشنهادهای آنها در برنامه ریزی اوقات فراغت بهره مند شوند تا شاهد تحول اصلی در این برنامه ها و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» امروز (14 تیرماه) در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد شهر خلخال گفت: مهمترین رویکرد برنامه های اوقات فراغت جذب نوجوانان و جوانان به مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه های متنوع و موثر ویژه اوقات فراغت تدوین شده است تا در سال جاری شاهد تحول در فعالیت های مساجد باشیم.

 

این مقام مسئول یادآور شد: فعالان کانون های مساجد باید با جذب نخبگان به مساجد از نظرات و پیشنهادهای آنها در برنامه ریزی اوقات فراغت بهره مند شوند تا شاهد تحول اصلی در این برنامه ها و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد باشیم.

 

آمون بیان کرد: شیوع بیماری کرونا هیچ تاثیری در فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد نداشت و حتی مسئولیت مدنی فعالان فرهنگی مساجد را افزایش داد و با کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا فصل جدیدی از کمک های بچه های مسجد را آغاز کرد.

 

وی افزود: فعالان کانون های مساجد باید با جذب نخبگان به مساجد از نظرات و پیشنهادهای آنها در برنامه ریزی اوقات فراغت بهره مند شوند تا شاهد تحول اصلی در این برنامه ها و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت در سال جاری با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» در 582 کانون فرهنگی هنری مساجد استان اجرا خواهد شد.

 

کد خبر 1193020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha