شهرداری شیراز برای تولیدی های پوشاک اسلامی تسهیلات و مکان ارائه کند

خواست خدایی گفت: شهرداری شیراز با طرح «ریحانه»، برای تولیدی های پوشاک اسلامی می تواند با هدف ترویج فرهنگ عمومی عفاف و حجاب، تسهیلات و یا مکان ارائه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «افسانه خواست خدایی»، در دومین جلسه از سلسله نشست های «گفت و شنود» که به همت بخش خواهران مدیریت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، گفت: تغییر نرم افزار و خوراک فکری بعضی از مدیران موجب ایجاد تحول در امور می شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شورای اسلامی شهر شیراز برای طراحی مدل های عفاف و حجاب که تلفیقی از هنر باشد در حال برنامه ریزی است.

وی اضافه کرد: طراحی برگزاری شاد پیمایی در بحث عفاف و حجاب در پیست اسکی بلوار «شهید چمران» و تجلیل از بانوان ورزشکار محجبه را نیز در نظر داریم.

خواست خدایی اعلام کرد: شهرداری شیراز باید سه فرهنگسرا به موضوع عفاف و حجاب اختصاص دهد و طرح جامع عفاف و حجاب در حال اماده سازی است و برای چهارشنبه های طلایی، طرح «ریحانه» را در نظر گرفته ایم و با مدیریت جامع پارک ها به اصلاح آهنگ های نامناسبی که برای کودکان پخش می ‌شود و جمع آوری سگ های ولگرد خواهیم پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه کمیته عفاف و حجاب برای تمامی دستگاه ها وجود دارد، بیان کرد: وضعیت پوشش دستگاه های شهرداری نسبت به سایر دستگاه ها بهتر است.

خواست خدایی ادامه داد: راه اندازی مراکز بازپروری برای معتادان اهمیت بیشتری نسبت به وجود کمپ ها و گرم خانه ها دارد و به همکاری ۱۲ دستگاه دیگر نیاز داریم.

وی تصریح کرد: شهرداری شیراز با طرح «ریحانه»، برای تولیدی های پوشاک اسلامی می تواند با هدف ترویج فرهنگ عمومی عفاف و حجاب، تسهیلات و یا مکان ارائه کند.

کد خبر 1193054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha