۱۲۰ هزار مددجوی کمیته امداد و بهزیستی تحت پوشش بیمه روستائیان هستند/اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به کارگزاران بیمه

برقراری با اشاره به اینکه ۱۲۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تحت پوشش این بیمه قرار دارند، تصریح کرد: دولت انقلابی رویکرد تحولی دارد و مدیران دولتی باید کار را جهادی پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «بیت‌الله برقراری» امروز (۱۴ تیرماه) در جلسه شورای کارگزاران منتخب استان مازندران که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، کارگزاران برتر استان در سالن بهزیستی استان برگزار شد، اظهار کرد: به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار و امنیت است.

 

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اعلام اینکه جز کار برای مردم هیچ تکلیف دیگری نداریم، تصریح کرد: اقدام جهادی و میدانی برای حل مشکلات مردم در اولویت قرار گیرد.

 

وی کارگزاران این صندوق را در خط مقدم پوشش همگانی بیمه اجتماعی دانست و افزود: کارگزاران با عشق،علاقه و صداقت، در این خط مقدم قرار گرفته اند و مشغول کار و تلاش هستید.

 

برقراری از تدوین سند پنج ساله صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با مشارکت جمعی خبر داد و خاطرنشان کرد: افزایش سطوح درآمدی در راستای حمایت از کارگزاری هاست.

 

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اینکه ۱۲۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تحت پوشش این بیمه قرار دارند، تصریح کرد: دولت انقلابی رویکرد تحولی دارد و مدیران دولتی باید کار را جهادی پیگیری کنند.

 

وی با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار کارگزاران قرار دادیم گفت: امسال نیز ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار کارگزاران قرار می دهیم تا در اختیار افراد تحت پوشش قرار بگیرد.

 

مدیرعامل صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: بر اساس نرخ تورم در جلسه هیات مدیره پیشنهاد و دفاع کردم که ۴۰ درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شود که در این راستا تلاش می کنم این اقدام انجام شود همچنین سطوح درآمدی را برای اولین بار ۶۰ درصد افزایش دادیم که چنین اقدامی بی سابقه بوده است.

 

«علی بابایی» کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه صندوق بیمه اجتماعی نگاه مردم‌محور دارد، اظهار کرد: تلاش دولت انقلابی حل مشکلات مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه است.

 

وی خواستار ارائه مشوق‌های ویژه به کارگزاران صندوق در شهرستان‌ها شد و افزود: صدای مردم در مجلس هستیم.

 

«علی باقری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و «محمد ابراهیمی» مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران نیز در این جلسه به بیان مباحث مختلف پرداختند.

کد خبر 1193059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha