توزیع عدالت در بحث درمان مردم مناطق محروم مورد انتظار است

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه توزیع عدالت در بحث درمان مردم مناطق محروم مورد انتظار است،گفت: خدمات درمانی در مازندران جدایی از جمعیت استان برای جمعیت شناور در پیک گردشگری نیز باید دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۴تیر) در نشست با «میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه نقاط مثبت عرصه خدمت به مردم باید  در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر جهاد تبیین بازگو و تبیین شود،اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در صدد کتمان دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند باید برای مقابله با این توطئه جهاد تبیین داشت.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی از ۲۰مرکز خدمات درمانی به ۳۸۰مرکز برسیم یک موفقیت بسیار چشمگیر است، افزود: این دستاوردها باید برای جامعه تشریح شود.

 

وی با بیان اینکه در راستای رسیدن به عدالت کمیت یک شاخص است، ادامه داد: توزیع نامناسب ما را از محقق شدن عدالت در خدمت رسانی درمانی به مردم سراسر کشور بازمی دارد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه توزیع عدالت در بحث درمان مردم مناطق محروم مورد انتظار است،گفت: خدمات درمانی در مازندران جدایی از جمعیت استان برای جمعیت شناور در پیک گردشگری نیز باید دیده شود.

 

وی با بیان اینکه به مازندران باید به اندازه ظرفیت و شرایط استان خدمات در حوزه تامین اجتماعی ارائه شود، افزود: ۲۵میلیون در استان رفت و آمد دارند و امکانات و اعتبارات استان فقط به اندازه جمعیت بومی استان می باشد و جوابگوی جمعیت غیر بومی (مسافران و گردشگران) نیست.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به مواهب الهی استان مازندران اشاره کرد و گفت: فقر استان متاسفانه دیده نمی شود.

 

وی با بیان اینکه انقلابی بودن یک دولت به شعار نیست به عملکرد دولت است،‌افزود: تحقق منویات رهبری در راس امور دولت باید باشد که خرسندیم در دولت سیزدهم شاهد تحقق منویات معظم له هستیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه سالمند شدن جمعیت برای تامین اجتماعی هزینه در بردارد،‌ادامه داد: در هر شرایطی در دل هر ناامیدی، امید است چرا که توکل و اعتماد به خدا بحران ها را ختم به خیر می کند.

 

 

کد خبر 1193086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha