استقبال از طرح‌ ها و پروژه‌ ها در حوزه محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز

غلامی گفت: تمامی جوانب برای تایید طرح‌ ها و پروژه‌ های محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز باید مورد نظر قرار بگیرد و از پیشنهادات سازنده که موجب ارتقا و بهره وری محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز شود، استقبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا غلامی»، امروز (سه شنبه 14 تیر) در جلسه هم اندیشی بودجه پیشنهادی سال1401 سازمان های تابعه معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: تمامی جوانب برای تایید طرح‌ ها و پروژه‌ های محیط زیست و خدمات شهری باید مورد نظر قرار بگیرد و از پیشنهادات سازنده که موجب ارتقا و بهره وری محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز شود، استقبال می کنیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز ادامه داد: تا موضوعات سنوات گذشته به پایان برسند و موارد و موضوعات جدید مطرح و سپس مصوب شوند، اتخاذ تدابیر هوشمندانه به منظور بررسی مشکلات و ظرفیت های پیش رو مورد نظر قرار دارند.

خاطر نشان می شود، این جلسه هم اندیشی با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز و مدیرکل بودجه شهرداری و روسای سازمان های تابعه معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز در محل معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز برگزار شد و در پایان مسائل و مشکلات بودجه ای سازمان های تابعه معاونت محیط زیست و خدمات شهری نیز مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 1193119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha