سریال فاتحان میمک نقش مهمی در معرفی حماسه های مغفول مانده ایلام دارد

اسدی با بیان اینکه سریال فاتحان میمک نقش مهمی در معرفی حماسه های مغفول مانده ایلام دارد، گفت: عملیات فتح میمک، اولین خاستگاه دفاع مقدس مردم ایلام و ایران در برابر رژیم بعثی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، ظهر امروز(۱۴ تیر) در جلسه هماهنگی تولید سریال حماسه فاتحان میمک با حضور سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اظهار کرد: میمک به عنوان به اولین خاستگاه دفاع مقدس مردم و ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر رژیم بعثی است که تجلی پیدا کرده است.

 

«جمال اسدی» تصریح کرد: عملیات ضربت ذوالفقار اولین عملیاتی بود که به صورت ترکیبی از نیروهای نظامی و مردمی، شامل نیروهای عشایر غیور استان و نظامی با محوریت روحانیت معزز حضرت آیت الله حیدری ایلامی اجرا شد و سرلوحه آغاز عملیات های پیروزمندانه دیگری بود.

 

وی تصریح کرد: در جبهه میانی عملیات های متعددی انجام شده اما آنچه مغفول مانده است معرفی این حماسه ها و عملیات ها در سطح کشور است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یادآور شد: در دیدار اعضای ستاد کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایشان بر کار فرهنگی و رسانه ای در راستای شناساندن دفاع مقدس در استان از جمله عملیات میمک تاکید کردند.

 

اسدی گفت: در سریال حماسه فاتحان میمک که در استان ایلام تولید می شود، تلاش می شود بخشی از رشادت های مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس به منصه ظهور برسد و کار ماندگاری در حوزه دفاع مقدس و بیان رشادت های مردم استان ایلام تهیه شود.

 

گفتنی است این نشست با حضور سردار« جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، ابراهیمی مجری طرح سریال فاتحان میمک و جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی استان به منظور بررسی ساخت این سریال در استان ایلام برگزار شد.

 

کد خبر 1193161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha