۲۸۵ مراقب سلامت به جمع نیروهای معاونت تربیت بدنی اضافه خواهد شد

سلطانی با تصریح این موضوع که در حوزه نیروی انسانی و مراقب سلامت کمبود نیرو داریم، گفت: در سال تحصیلی جدید از مسیر آزمون استخدامی تعداد ۲۸۵ مراقب سلامت به جمع نیروهای معاونت تربیت بدنی اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «صفدر سلطانی» با اشاره به این که در معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش ۲۳ شاخص متنوع وجود دارد اظهار داشت: شاخص های گفته شده شامل دو بخش تخصصی و عمومی هستند و باید در هر سال تحصیلی از طرف مدارس و ادارت مربوطه تکمیل شوند.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خوشبختانه سال گذشته ثبت امتیازها از طرف مدرسه و اداره در سامانه وزارت آموزش و پرورش مشکلی نداشت و کامل ثبت شد.

 

سلطانی با تصریح این موضوع که در حوزه نیروی انسانی و مراقب سلامت کمبود نیرو داریم بیان کرد: در سال تحصیلی جدید از مسیر آزمون استخدامی تعداد ۲۸۵ مراقب سلامت به جمع نیروهای معاونت تربیت بدنی اضافه خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این رقم معادل ۵۰ درصد از استخدامی های مراقبین سلامت در کل کشور است اذعان کرد:شیوه نامه ساماندهی نیروی انسانی به تمام ادارات ابلاغ شده است.

 

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه نیروی حوزه سلامت را نباید در پست های دیگر به کار گرفت افزود: نیروی انسانی ما در سال جاری نسبت به سال قبل بیش از ۵۰۰ نفر اضافه شده است که بخش زیادی از کسری نیرو را جبران می کند.

 

سلطانی در خصوص آمار فضاهای ورزشی در استان اظهار داشت:هم اکنون ۲۵ چمن طبیعی و ۳۳ چمن مصنوعی افتتاح و قابل بهره برداری در استان است. وی ادامه داد: ۲۰۸ سالن و۲۰ استخر در استان موجود است.

 

وی بیان کرد: از سال ۱۳۹۴ تا کنون رقم سرانه ورزشی استان از ۱۱.۸ به ۱۸.۱ در سال ۱۴۰۰ رسیده است که اگر بخواهیم یک صدم به سرانه ورزشی دانش آموزی استان اضافه کنیم باید ۱۴ هزار متر فضا بسازیم که معادل با ۱۲ سالن ورزشی یا ۱۰ استخر می شود.

کد خبر 1193175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha