ضرورت همکاری نهادهای مختلف برای بهره مندی از ظرفیت مغفول مانده مجتمع توانبخشی ایثار

ویسکرمی، گفت: مجتمع توانبخشی ایثار تاکنون مغفول مانده و از آن استفاده نشده است که با همکاری نهادهای مختلف باید در جهت بهره مندی از این ظرفیت به نفع استان و جامعه ایثارگر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مهرداد ویسکرمی»، امروز(14تیر)، در حاشیه برگزاری نشستی که به منظور عقد تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، سازمان بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر لرستان برگزار شد، اظهارداشت: همه ما مدیون شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم.  


دکتر ویسکرمی افزود: خدماتی که در سطح کشور و استان نسبت به جامعه ایثارگر ارائه می شود خدماتی شایسته و درخور این افراد نیست .

 

وی به مجتمع توانبخشی ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اشاره کرد و عنوان داشت: این مجتمع توانبخشی ایثار تاکنون مغفول مانده و از آن استفاده نشده است.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: از این ظرفیت باید به نفع استان، جانبازان و ایثارگران استفاده شود و با استفاده از ظرفیت و با همکاری مجموعه های مختلف باید تلاش شود خلاهای موجود برطرف شود.

 

دکتر ویسکرمی بیان کرد: امید است در سایه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و  دانشگاه علوم پزشکی استان به زودی شاهد ارائه خدمات از طرف مجتمع توانبخشی ایثار به جامعه هدف و همه مردم باشیم.

 

کد خبر 1193249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha