مشکل تامین آب بیمارستان رازی  رفع شد

آیین افتتاح خط لوله انتقال آب بیمارستان و اتصال آن به شبکه اصلی با حضور علی اکبر بسطامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و آب و فاضلاب استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « علی اکبر بسطامی» در این آیین با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، مسئولان بیمارستان رازی و مسئولان آب و فاضلاب استان در راستای رفع چالش و مشکل بی آبی بیمارستان، اظهار کرد: بالاترین نیاز انسان ها، نیازهای امنیت و سلامت هستند و دانشگاه علوم پزشکی هم به لحاظ تامین سلامت و امنیت روحی و روانی جامعه نقشی بی‌بدیل دارد.

 

وی افزود: بیمارستان رازی یکی از بیمارستان‌های گسترده و با تجهیزات مناسب در سطح استان است که می‌تواند مشکلات حوزه درمان استان را برای سالهای متمادی رفع کند.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تنش آبی شدید استان اظهار داشت: در روزهای اخیر که با وزیر نیرو در این رابطه دیدار داشتم و ضمن تشریح این مسئله، خواستار توجه ویژه و مساعدت وزارت نیرو در مسئله چالش بی‌آبی استان شدم.

 

بسطامی با  تقدیر از عملکرد جهادی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و آب و فاضلاب استان تصریح کرد: علی‌رغم مشکل بی آبی موجود، مشکل تامین آب بیمارستان در کمتر از ۲۴ ساعت رفع شد و این امر نشان داد که اگر در کنار هم باشیم و صمیمانه و صادقانه برای رضای خداوند و مردم شریف استان کار کنیم، مشکلات و نارسایی‌ها هم رفع خواهند شد.

 

وی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند متعال کارهای اساسی بیمارستان به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است و تعهد اخلاقی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در راستای راه‌اندازی بیمارستان در وقت مقرر، محقق شده است. بنده دو روز گذشته با افتخار در خدمت مسئولان دانشگاه و مسئولان‌ آب و فاضلاب بودم و مشاهده کردم که همه با همدلی و احساس مسئولیت برای رفع مشکل بی‌آبی بیمارستان تلاش می کنند.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، مقرر شد مشکل برق بیمارستان را رفع نمایند و همچنین برای رفع مشکل فاضلاب بیمارستان نیز این اهتمام و اراده وجود دارد و ان‌شاالله در وقت مقرر انجام خواهد شد.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: اگر دیروز و امروز در بیمارستان رازی حاضر شده‌ام، به خاطر اهمیت موضوع بیمارستان، سلامت مردم و زحمات و تلاش‌های شایسته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوده و با افتخار در کنار این عزیزان برای رفع مشکلات و چالش‌های این مرکز عظیم درمانی استان تلاش خواهم کرد. هم‌چنین از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه تمامی مسئولان و دست اندرکاران حوزه سلامت و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط، از ابتدای کلنگ‌زنی بیمارستان رازی تا به امروز که در آستانه افتتاح قرار گرفته، تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

بسطامی خاطرنشان کرد: هفته آینده با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار خواهیم داشت و مسائل و موضوعات حوزه سلامت از جمله مشکلات و چالش‌های بیمارستان رازی نیز مطرح خواهد شد و انشالله که تصمیمات خوبی در این دیدار برای بیمارستان رازی و حوزه سلامت استان اتخاذ خواهد شد.

کد خبر 1193311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha