کلاس ‌های طرح اوقات فراغت تابستانه کانون ‌های مساجد شهرستان فارسان آغاز شد

کلاس‌ های طرح غنی ‌سازی اوقات فراغت تابستانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان، در راستای طرح رصد و پايش کانون ها توسط کارشناسان ستاد فهما استان مورد بازديد قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، کلاس‌ های طرح غنی ‌سازی اوقات فراغت تابستانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان، در راستای طرح رصد و پايش کانون ها توسط کارشناسان ستاد فهما استان مورد بازديد قرار گرفت.

 

طرح رصد و پایش کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری سال ۱۴۰۱ به منظور پویایی هرچه بیشتر کانون ها برگزار شده و در فصل تابستان از کلاس های طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانه کانون های فرهنگی هنری مساجد بازدید به عمل خواهد آمد.

 

در این بازدید که کارشناسان ستاد فهما چهارمحال و بختیاری از کلاس های اوقات فراغت بچه های مسجد در شهرستان فارسان بازدید کردند و ضمن تشکر و عرض خداقوت به مدیران و مربیان کانون ها، کتب و هدایای فرهنگی به برگزیدگان و شرکت کنندگان در کلاس ها اهدا کردند.

 

خاطرنشان می شود: در مساجد استان چهارمحال و بختیاری تاکنون ۴۵۲ باب کانون فرهنگی هنری مشغول فعالیت می باشند که در شهرستان فارسان ۳۸ باب کانون شامل ۱۴ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد مناطق روستایی و عشایری و ۲۴ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرها تاسیس گردیده و مشغول فعالیت هستند.

 

کد خبر 1193354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha