برگزاری مسابقه کتابخوانی «گام دوم» ویژه شرکت کنندگان جشنواره فرهنگی، ورزشی «امام رئوف (ع)»

کریمی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «گام دوم» و وصیت نامه «شهید سلیمانی» ویژه شرکت کنندگان جشنواره فرهنگی، ورزشی شمیم خانواده سپاه، «امام رئوف (ع)» خبر داد و گفت: تجلیل از برترین ها و فعالین قرآنی ورزشکار هم از جمله برنامه های جانبی این جشنواره است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین کریمی»، امروز (چهارشنبه 15 تیر) در نشست خبری جشنواره فرهنگی، ورزشی شمیم خانواده سپاه، که در سپاه «فجر» فارس برگزار شد، گفت: این جشنواره ویژه فرزندان ذکور پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی شیراز برگزار می شود.

مدیر اجرایی جشنواره فرهنگی، ورزشی شمیم خانواده سپاه، «امام رئوف (ع)» اظهار کرد: برای این جشنواره چهار معاونت و 24 کمیته در نظر گرفته شده است و 2 هزار و 300 نفر از ورزشکاران و عوامل اجرایی از سراسر کشور در آن شرکت می کنند.

معاون اجرایی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه جشنواره در نیمه دوم تیرماه برگزار می شود، تاکید کرد: توصیه های ایمنی و بهداشتی با نظارت کامل برگزار می شود و رژه باشکوه ورزشی هم خواهیم داشت.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «گام دوم» و وصیت نامه «شهید سلیمانی» ویژه شرکت کنندگان این مسابقات خبر داد و گفت: تجلیل از برترین ها و فعالین قرآنی ورزشکار و تجلیل از خانواده های معزز شهدای ورزشکار هم از جمله برنامه های جانبی این جشنواره است.

کد خبر 1193370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha