۳۹ هزار و ۳۴۶ مسافر در فرودگاه ایلام جابجا شدند

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: در سال جاری ۳۹ هزار و ۳۴۶ مسافر در فرودگاه ایلام جابجا شده اند.

«محمد جواد یگانه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درایلام اظهار کرد: در این مدت ۳۹ هزار و ۳۴۶ مسافر از طریق ۴۶۵ سورتی پرواز در فرودگاه شهدای ایلام جابجا شده اند. 


وی همچنین به افزایش پرواز‌های مسیر ایلام – مشهد و بالعکس در فرودگاه شهدای ایلام به ۱۲ سروتی پرواز در هفته اشاره کرد و افزود: از نهم تیرماه تمام روز‌های هفته به جز دوشنبه‌ها در این فرودگاه پرواز به مقصد مشهد مقدس و بالعکس انجام می‌شود. 

 

یگانه با اشاره به عملیات اجرایی ساخت ترمینال جدید این فرودگاه عنوان کرد: این پروژه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که تلاش می‌کنیم در ایام هفته دولت به بهره برداری برسد.

 

مدیر فرودگاه شهدای ایلام در خصوص مشخصات این پروژه اضافه کرد: پروژه ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با زیربنای ۶ هزار متر مربع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

 

وی یادآور شد: با افتتاح پروژه ترمینال جدید این سالن به پرواز‌های داخلی و ترمینال کنونی نیز برای پرواز‌های خارجی اختصاص خواهد یافت.

 

یگانه مطرح کرد: همچنین هفته‌ای ۵۶ سورتی پرواز (۲۸ رفت و برگشت) از طریق این فرودگاه انجام می‌شود.

 

در حال حاضر چهار شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر، زاگرس و ماهان در زمینه جابجایی مسافر فرودگاه شهدای ایلام را همراهی می‌کنند.

کد خبر 1193392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha