اجرای طرح «قربانگاه ابراهیمی» در تمامی شهرهای مازندران

حجت الاسلام عالیشاه از اجرای طرح «قربانگاه ابراهیمی» در تمامی شهرهای مازندران خبر داد و گفت: پیش بینی می شود امسال ۱۰هزار رأس دام سبک و سنگین برای توزیع بین نیازمندان قربانی شود.

حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه طرح قربانگاه ابراهیمی با رعایت اصول بهداشتی در تمامی شهر‌های مازندران اجرا می‌شود، اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده ۱۰هزار راس گوسفند امسال از سوی خیران در روز عید قربان قربانی و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: سال گذشته در قالب قربانگاه ابراهیمی ۷هزار گوسفند قربانی و توزیع گوشت بین نیازمندان داشتیم.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: نذورات قربانی مردم نوعدوست استان در اسرع وقت به دست نیازمندان می رسد.

 

وی در خصوص اجرای میز خدمت  افزود: رسیدگی به مشکلات نیازمندان از مهمترین کارهای کمیته امداد است و  میزخدمت به محرومین در تمامی شهرستانها برگزار می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: میر خدمت به محرومین بمنظور تکریم ارباب رجوع، تسهیل و تسریع در روند خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت راه اندازی شد.

 

وی یادآورشد: میز خدمت به مددجویان امروز ۱۵ تیر ماه در بلده برپا شده است و مراجعان مشکلات خود را بدون واسطه و در فضایی صمیمی در میان می گذارند.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: بازدید از طرح های اشتغال، حضور در برنامه مفتاح الجنه و ... نیز در مدت حضور در بلده مورد توجه است .

کد خبر 1193394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha