سرود سلام فرمانده با همکاری کانون فرهنگی هنری «بعثت» دستنا اجرا می شود

سجادی گفت: سرود سلام فرمانده با همکاری کانون فرهنگی هنری «بعثت» دستنا و با حضور پرشور کودکان دهه نودی به همراه خانواده ها و عموم مردم در روستای دستنا از توابع شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

«جواد سجادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: سرود سلام فرمانده با همکاری کانون فرهنگی هنری «بعثت» دستنا و با حضور پرشور کودکان دهه نودی به همراه خانواده ها و عموم مردم در روستای دستنا از توابع شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «بعثت» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دستنا ادامه داد: در اين مراسم که با حضور مردم و مسئولان شهرستان کیار برگزار می شود کودکان و نوجوانان با شور و نشاط خاص و ویژه ای قرار است تا سرود سلام فرمانده را اجرا کنند.

 

وی با بیان اینکه برگزاری اینگونه برنامه ها با محوریت سرودهای انقلابی تاثیر زیاد در برابر توطئه دشمنان دارد، بیان کرد: امروز دشمنان در عرصه های مختلف بویژه در عرصه فرهنگ در قشر کودکان و نوجوان ایرانی برنامه ریزی می کند و ما باید بعنوان یکی از ارکان فرهنگی و مردمی برای مبارزه در جنگ نرم دشمن تلاش کنیم.

 

سجادی گفت: برگزاری همایش پیاده روی از تپه نورالشهدا تا گلزار شهدا، نیز قبل از اجرای سرود «سلام فرمانده» با حضور عموم مردم برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «بعثت» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دستنا ادامه داد: این سرود روز ۲۷ تیرماه جاری همزمان با عید سعید غدیر خم با اهدای جوایز نفیس در روستای دستنا برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: سرود سلام فرمانده زبان حال نوجوانان دهه نودی با امام زمانشان است که تاکنون در استان های مختلف کشور به صورت همگانی در حال اجرا است.

 

نوع ساختار، سادگی و نفوذ بسیار سریع و تاثیر گذاری سرود حماسی، انقلابی و انگیزشی «سلام فرمانده» نشان دهنده همبستگی و ایجاد وحدت در میان  جوامع اسلامی است؛ از سوی دیگر وقتی صدایی از عمق وجود و با خلوص نیت باشد به دل ها می‌نشیند چنانکه اکنون سرود سلام فرمانده در قلب آحاد جامعه و از تمامی طیف ها و جبهه های انقلابی، فرهنگی جذابیت یافته و مورد استقبال واقع شده است.

 

کد خبر 1193405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha