یادواره خانگی شهدا در راین با محوریت شهدای فاجعه منا برگزار شد

همزمان با ایام حج و در هفتمین سالگرد فاجعه منا یادواره خانگی شهدا با گرامیداشت یاد ۴۶۴ شهید ایرانی این حادثه از جمله شهیدان غضنفر رکن آبادی و محمدرحیم آقایی پور دو دیپلمات ایرانی شهید شده در این فاجعه و دو شهید از استان کرمان گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از راین؛ همزمان با ایام حج، یادواره خانگی شهدا با محوریت شهدای فاجعه منا در بیت الزهرا سلام الله علیها برگزار و یاد ۴۶۴ شهید ایرانی این حادثه از جمله شهیدان غضنفر رکن آبادی و محمدرحیم آقایی پور دو دیپلمات ایرانی شهید شده در فاجعه منا گرامی داشته شد.

 

 

 

خُرده روایت هایی از زندگی شهید محمدرحیم آقایی پور در صفحه اینستاگرام دختر این شهید والامقام با عنوان «بابانفسی» و صفحات اینستاگرام safir_moqawemat و safir_alshohada در خصوص شهید رکن آبادی مطالبی خواندنی دارد.

 

 

گفتگوی اختصاصی هسته بین الملل امام خمینی بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی با زهرا رکن آبادی فرزند شهید غضنفر رکن آبادی که در سال ۱۳۹۹ منتشر شده حاوی نکات مهمی درباره این شهید عزیز، از اینجا قابل دریافت است.

 

همچنین در این یادواره یاد و خاطره دو شهید کرمانی این حادثه، حجت الاسلام مصطفی مرتضایی و محمدحسین زینلی زاده نیز گرامی داشته شد و خاطراتی منقول از همسر شهید مرتضایی عنوان شد.

 

 

 

گفتگو با همسر شهید مرتضایی که در اولین سالگرد فاجعه منا انجام شده با تیتر «روایت یک معینه از زندگی مهاجری که در سرزمین آرزوها به آرزوی خود رسید» در خبرگزاری شبستان از اینجا قابل دریافت است.

 

 

 

گرامیداشت یاد دو شهیده کرمانی حج خونین سال ۱۳۶۶، ربابه عبداللهی نسب و صغری پورشعبانی و شهید احمد شجاعی مدیر کاروان حج از استان کرمان که در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید از دیگر بخش های این یادواره خانگی در راین بود.

 

 

کد خبر 1193409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha