افتتاح طرح اوقات فراغت در کانون امام علی(ع) نکا

افشارزاده از افتتاح طرح اوقات فراغت در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این طرح با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا و فرمانده حوزه بدر و مسئولان برگزار شد.

«مجتبی افشارزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش برای افزایش نشاط اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را در طول اوقات فراغت تابستان در دستور کار داریم تا در راستای نهادینه کردن ارزش های اسلامی و ایرانی تلاش شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: مهمترین اهداف اجرای طرح اوقات فراغت جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، تقویت و احیای کارکردها و نقش واقعی مساجد، ترویج معارف اسلامی و تعمیق معنویت و مهارت آموزشی است.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های روخوانی و وران خوانی قرآن، آموزش احکام، مداحی، اذان، برنامه های ورزشی و فرهنگی، برپایی اردوهای فرهنگی و سیاحتی و کلاس های آموزش پیشگیری از اعتیاد از برنامه های مهم ما در این راستاست.

افشارزاده گفت: کانون امام علی(ع) نکا همچون همیشه در برنامه های ابلاغی و خودجوش آماده است و در تابستان امسال هم طرح اوقات فراغت در کانون امام علی(ع) نکا با قوت اجرایی خواهد شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: هرکدام از این برنامه‌ها با هدف تحقق جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، ترویج معارف اسلامی، مهارت‌آموزی و نشاط بخشی در تابستان ۱۴۰۱ در سطح کانون‌های مساجد اجرایی می‌شود.

کد خبر 1193452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha