دانشگاه رضوی دوره های آموزشی و کارگاه های تابستانی برگزار می کند

حجت الاسلام احمدی سینایی گفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای تابستان ۱۴۰۱ ثبت نام در بیش از ۲۰ دوره آموزشی و کارگاهی با حضور اساتید توانمند را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «احمدی سینایی» در جمع خبرنگاران گفت: مرکز معرفت افزایی و مهارت آموزی این نهاد علمی فرهنگی، ثبت نام دوره های تابستانی که با حضور اساتید توامند در موضوعات مختلف و جذاب برنامه ریزی شده را آغاز کرد، در این جشنواره تابستانی بیش از ۲۰ دوره و کارگاه آموزشی با موضوعات «قرآنی» «رایانه‌ای» «مهارتی» « تربیت و سلامت» و « حرفه‌ای و کسب و کار» برنامه ریزی شده که به قبول‌شدگان در دوره ها، گواهی‌نامه پایان دوره معتبر از سوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، سازمان فنی و حرفه‌ای و مرکز ملی پاسخگویی اعطاء خواهد شد.

 

مدیر مرکز معرفت و مهارت دانشگاه رضوی ویژگی‌های این دوره‌ها را تخفیفات بسیار زیاد و بهره مندی از اساتید توانمند، متعهد و باتجربه اعلام کرد و افزود: از تمام علاقه مندان به این موضوعات با هر میزان از تحصیلات و اشتغال دعوت می کنیم از این خوان گسترده حضرت رضا علیه السلام به میزبانی دانشگاه علوم اسلامی رضوی بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام بیان داشت: در موضوع قرآنی، روخوانی و روانخوانی قرآن، تجوید مقدماتی قرآن، تجوید پیشرفته قرآن، در زمینه رایانه مهارت‌های هفت گانه (ICDL) فتوشاپ مقدماتی و طراحی سایت حرفه‌ای (برنامه نویسی مقدماتی) برگزار می شود.

 

وی افزود: در مباحث مهارتی مکالمه عربی با لهجه عراقی (ویژه زائران اربعین)، عکاسی با موبایل، آموزش کیک خامه‌ای (مقدماتی)، آموزش خط تحریری با خودکار (مقدماتی و پیشرفته) و در موضوع تربیت و سلامت احکام اختصاصی بانوان (عمومی)، مهارت برقراری ارتباط مؤثر، شناخت بیماری‌های مردان، شخصیت شناسی بر اساس MBTI و سبک‌های فرزندپروری با تاکید بر روانشناسی اسلامی برگزار خواهد شد.

 

مدیر مرکز معرفت و مهارت دانشگاه رضوی گفت: در زمینه آموزش‌های حرفه‌ای و کسب و کار دوره های بورس (اصول، تحلیل و معامله)، کاربر ماساژ، حسابداری مقدماتی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی ومهارت قراردادنویسی را برگزار می کنیم.

 

حجت الاسلام احمدی سینایی افزود: علاقمندان به موضوعات ذکر شده برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر از دوره ها به سایت مرکز معرفت و مهارت به نشانی Maharat.Razavi.ir مراجعه کنند.

 

گفتنی است مرکز معرفت افزایی و مهارت‌آموزی دانشگاه علوم اسلامی رضوی وابسته به آستان قدس، برگزارکننده دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در راستای ارتقاء سطح دانش، معرفت، بصیرت و مهارت هموطنان و محبان امام رئوف می باشد و در دوره همگیری کرونا نیز از طریق مجازی دوره های آموزشی خوبی را با موفقیت برگزار کرده است.

کد خبر 1193456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha