پذیرش بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل/۸۰۰ دانشجو در ۱۸ رشته در این دانشگاه تحصیل می کنند

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان آران و بیدگل از آغاز پذیرش دانشجو بدون آزمون در ۱۲ رشته در مقطع کاردانی این دانشگاه خبر داد.

سید علی فلاح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  پذیرش دانشجو بدون آزمون در ۱۲ رشته در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهرستان آران و بیدگل از ۱۴ تیرماه آغاز شده است.

 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل افزود: این دانشگاه برای پذیرش نیمسال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۱/۱۴۰۲ در مقطع کاردانی در رشته های گرافیک، بازیگری، خبرنگاری، گردشگری، برق صنعتی، روابط عمومی، مکانیک خودرو، فناوری اطلاعات، مدیریت امور اداری، حسابداری امور مالی، دوخت و تکنولوژی لباس، تولید محتوای دیجیتالی دانشجو می پذیرد.

 

فلاح خاطر نشان کرد: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ ها، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی صورت می‌گیرد.

 

به گفته فلاح، ارائه مدرک تحصیلی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری و تحویل مدرک در روز فارغ التحصیلی، اخذ کمترین شهریه نسبت به سایر دانشگاه ها، پرداخت شهریه به صورت اقساط ، ارائه معافیت تحصیلی و پذیرش بدون شرط سنی از مزایای تحصیل در نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل، مهلت ثبت نام را تا ۲۱ تیرماه عنوان کرد و افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org به صورت الکترونیکی اقدام و یا به دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل واقع در خیابان حضرت ابوالفضل(ع) مراجعه کنند.

 

فلاح اظهار داشت: همچنین علاقه مندان می توانند برای دریافت مشاوره از کارشناسان این دانشگاه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۳۱۵۴۷۳۰۰۲۲ و ۰۳۱۵۴۷۲۱۲۴۴ تماس حاصل نمایند.

 

وی خاطر نشان کرد:  در حال حاضر بیش از ۸۰۰ دانشجو در ۱۸ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند و بیش از سه هزار و ۸۰۰ دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

 

مرکز علمی کاربردی شهرستان آران و بیدگل از مراکز وابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در سال ۱۳۷۹ در راستای تامین نیازهای آموزشی ادارات دولتی، سازمان ها و شرکت های صنعتی در این شهرستان تاسیس شده است.

کد خبر 1193465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha