ساعت خاموشی برق چاه های کشاورزی شیروان کاهش یافت

مدیر توزیع نیروی برق شیروان گفت: اخیرا به جهت حمایت از تولید، ساعت قطع برق چاه های کشاورزی این شهرستان نسبت به قبل کاهش یافت.

«میثم ربانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: در این راستا برق چاه های کشاورزی از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۶ قطع می شود و در تمامی ساعات برق به صورت رایگان انرژی را دریافت می کنند که در مدیریت مصرف حجم بالایی کاهش صورت می گیرد، قبلا ساعت خاموشی، ۱۲ تا ۱۸ بود.

 

مدیر توزیع نیروی برق شیروان خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ درصد برق مصرفی روزانه این شهرستان در بخش کشاورزی است که در فصل گرما نیازمند مدیریت ویژه مصرف در این زمینه است.

 

ربانی با اشاره به پیک گرما و افزایش برق مصرفی شهروندان اضافه کرد: توصیه می شود در منازل مدیریت مصرف صورت گیرد و کولرهای آبی و اسپیلت را در دور کند قرار داده تا ناگزیر به اعمال خاموشی های گسترده نشویم.

 

وی با بیان اینکه این شهرستان ۱۷۰ روستا دارد، عنوان کرد: ۴۰ درصد مشترکان برق این شهرستان در حوزه صنعت و کشاورزی و ۶۰ درصد مشترکان خانگی شهری و روستایی هستند.

 

وی اظهارکرد: همچنین از ۷۰ هزار مشترک این شرکت، ۸۰ درصد شهری و ۲۰ درصد روستایی هستند.

 

انتظار می رود شهروندان مدیریت صحیح داشته باشند و نکات لازم را رعایت کنند و در این راستا با این شرکت همکاری های لازم را داشته باشند تا از هرگونه خاموشی و قطعی برق جلوگیری شود.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که ۷۰ هزار مشترک برق دارد.

کد خبر 1193472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha