بسته پیشنهادی ویژه برنامه های غدیر کانون های مساجد اعلام شد

مجید خوبی زاده گفت: در آستانه فرارسیدن عید غدیر با هدف بزرگداشت این عید بزرگ، یکسری ویژه برنامه در قالب بسته پیشنهادی به کانون های فرهنگی هنری اعلام شد تا برنامه های باشکوهی با محوریت مساجد اجرا کنند.

«مجیدخوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به نقش كانون های فرهنگی هنری مساجد در بزرگداشت عید غدیر، گفت: در آستانه فرارسیدن عید غدیر با هدف بزرگداشت این عید بزرگ، یکسری ویژه برنامه در قالب بسته پیشنهادی به کانون های فرهنگی هنری اعلام شد تا برنامه های باشکوهی با محوریت مساجد اجرا کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در تشریح برنامه های این بسته پیشنهادی، بیان کرد: کانون های مساجد می توانند در آستانه ورود به دهه امامت و ولایت مساجد را متناسب با این اعیاد آذین بندی و چراغانی کنند.

 

وی افزود: راه اندازی کاروان های شادی غدیر و اجرای سرود خیابانی با استفاده از ظرفیت گروه های سرود بچه های مسجد بخشی از ویژه برنامه های غدیر است.

 

خوبی زاده ابراز کرد: دهه ولایت و امامت فرصت مغتنمی برای برگزاری سلسله نشست های غدير شناسی و پاسخ گويی به سوالات و شبهات نسل جوان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: همچنین می توان از طرح شنبه های با کتاب مساجد برای معرفی کتاب هایی با موضوع غدیر، ولایت و امامت امیرالمومنین علی (ع) استفاده کرد.

 

وی اجرای مسابقات كتابخوانی را بخش دیگری از برنامه های پیشنهادی غدیر برشمرد و اظهار کرد: کانون های مساجد می توانند با استفاده از ظرفیت ائمه جماعات ویژه برنامه خطبه خوانی غدير را در مساجد اجرا کنند.

 

خوبی زاده اضافه کرد: باز سازی واقعه غدير، اجرای پویش های امیر كلام و نهج البلاغه خوانی، حمايت از توليدات هنری رسانه ای با موضوع غدير بخش دیگری از برنامه بسته پیشنهادی غدیر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: کانون های مساجد می توانند در این ایام جشن برپا کرده و در کنار این جشن ها ایستگاه های نقاشی برای آشنایی کودکان با این واقعه بزرگ راه اندازی کنند.

 

وی توليد و انتشار محتوا در فضای مجازي با موضوع غدير را یکی دیگر از ویژه برنامه های غدیر برشمرد و افزود: استفاده از ظرفیت گروه های نمایش بچه های مسجد برای به تصویر کشیدن واقعه غدیر، تكريم خانواده های معظم شهدا و سادات، برگزاری همايش پياده روی خانوادگی بخشی دیگر از برنامه های گنجانده شده در این بسته پیشنهادی است.

 

خوبی زاده بیان کرد: کانون ها می توانند براساس ظرفیت های موجود خود نسبت به برگزاری جشنواره هایی همچون نقالان غدیر، شعر و مسابقات ورزشی اقدام کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: برپایی سفره های اطعام غدير در مساجد و نذر گوشت قربانی بخشی از این برنامه ها است که کانون ها می توانند در این راستا از ظرفیت های مردمی استفاده کنند.

 

وی در خاتمه برپایی ايستگاه های صلواتی، توزيع بسته هاي فرهنگي و معيشتي بين نيازمندان محله را از سایر برنامه های بسته پیشنهادی غدیر برشمرد.

کد خبر 1193500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha