نخستین دوره مسابقات قرآن یادواره شهدای مقاومت در آران و بیدگل برگزار شد

مدیر مجمع قاریان و حافظان حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) از برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآن یادواره شهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در آران و بیدگل خبر داد.

احمد سربند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نخستین دوره مسابقات قرآن کریم یادواره شهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در رشته حفظ کل قرآن کریم در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

مدیر مجمع قاریان و حافظان حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: این مسابقات با حضور  ۵۰ تن از حافظان کل قرآن کریم شهرستان آران و بیدگل، در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

 

سربند اظهار داشت: در پایان این مسابقات و با آرای هیئت داوران، در بخش آقایان «سعید کریمی» و «عبدالله العنزی»  به صورت مشترک رتبه نخست را از آن خود کردند و «حامد اصیلیان بیدگلی» موفق به کسب رتبه سوم شد

 

وی ادامه داد: همچنین در بخش بانوان، «فاطمه بیابانپور»، «زینب شیخی» و «زهرا ستوده» به ترتیب رتبه های اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

 

مدیر مجمع قاریان و حافظان حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این مسابقات، سه شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور امام جمعه آران و بیدگل، مدیر اجرایی حرم مطهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حافظان کل و خانواده های آنان در مجمع قاریان و حافظان هلال برگزار شد و به صاحبان رتبه های برتر هدایای ویژه این مسابقات اهدا شد.

 

سربند افزود: خیّر قرآنی این مسابقات که از شهروندان شهر کاظمین در کشور عراق است همچنین به کلیه متسابقین این دوره از مسابقات هدایای نقدی اهدا کرد.

 

وی ادامه داد: از بدو تاسیس مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) تاکنون، ۱۶۰ قرآن آموز زیر نظر اساتید این مجموعه قرآنی موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند./

کد خبر 1193509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha