ایستگاه «سلامت اجتماعی و خانواده» در  بجنورد دایر شد

ایستگاه سلامت اجتماعی و خانواده به همت نوجوانان کانون علامه امینی (ره) مسجد قدس بجنورد همزمان با هفته ازدواج در مرکز این شهر برپا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «امیرحسین ایمانی» رابط فرهنگی کانون علامه امینی (ره) بجنورد گفت: این ایستگاه با هدف آگاهی بخشی و تحکیم بنیان خانواده و ازدواج پایدار و نیز سلامت فردی و اجتماعی در محل میدان شهید بجنورد برپاشد.

 

وی اضافه کرد: مشاوره خانواده، حضور نیروهای خدمات درمان با هدف ارزیابی سلامت جسمی بازدیدکنندگان و عابران از محل برپایی این ایستگاه از اهم برنامه های اجرا شده در این باره می توان نام برد.

 

ایمانی، برپایی نمایشگاهی از اینفوگرافی های سبک زندگی مسجدی و آموزه های دینی بر اساس سیره انسان ساز ائمه اطهار علیهم السلام را از دیگر برنامه های این ایستگاه سلامت نام برد.

 

وی بیان کرد: خدماتی نظیر سنجش فشارخون و قند خون افراد، ارائه مشاوره ازدواج و مهارت های ارتباطی زوجین توسط حجت الاسلام «حسن یزدانی» از مشاورین اخلاق و خانواده در این ایستگاه به افراد ارائه شد.

 

رابط فرهنگی کانون علامه امینی (ره) بجنورد برگزاری نمایشگاه افشای حقوق بشر آمریکایی و مسابقه نقاشی برای کودکان را از دیگر برنامه های محوری این ایستگاه معرفی کرد و افزود: در این برنامه علاوه بر ستاد کانون مساجد استان، معاونت فرهنگی فرهنگ‌سرای شهرداری، نیروی انتظامی شهرستان و ناحیه مقاومت بسیج  و جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد نیز مشارکت داشتند.

 

 

کد خبر 1193512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha