بافت فرسوده یکی از مناسب ترین فرصت های سرمایه گذاری تهران می باشد

چمران گفت: تهران دارای ۱۲ هزار هکتار بافت فرسوده است که این بافت فرسوده یکی از بهترین محل های سرمایه گذاری می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، مهدی چمران در آیین افتتاحیه همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری گفت: شهر به سرمایه گذاری نیاز دارد و بدون سرمایه گذاری شهر حرکای نخواهد داشت و به جای مهمی نخواهد رسید.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه عقب ماندگی های موجود باید برطرف شود، گفت: در تهران شاهد هستیم که از 10 سال گذشته حرکت های مثبتی آغاز شده اما هنوز نیاز به اقدامات بیشتری داریم که این امر باید از سرمایه گذاری شهرداری تهران فراتر بوده و از ظرفیت سرمایه گذاران نیز استفاده نماییم.

 

چمران با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران به خوبی جذب نشده اند و متاسفانه قراردادهای خوبی در این حوزه بسته نشده است، گفت: طولانی شدن مدت سرمایه گذاری و اختلافات موجب می شود تا نتوانیم از فرصت ها به خوبی بهره ببریم.

 

وی افزود: شهرداری باید از ظرفیت سرمایه گذاران برای اجرای پروزه ها بهره مند شود اما نباید به پروزه های بازابی پرداخت و باید صرفا پروژه هایی اجرا شوند که هم سود سرمایه گذار در آن لحاظ شده باشد و هم به رفاه شهروندان منجر شود.

 

چمران گفت: هم اکنون تهران دارای 12 هزار هکتار بافت فرسوده و ناپایدار است که یکی از بهترین محل ها برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

کد خبر 1193532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha