فلاح گفت: دبیرخانه دایمی و سامانه مجازی فرصت های سرمایه گذاری در تهران رونمایی می شود و سرمایه گذاران می توانند از طرح ها و پروژه های قابل سرمایه گذاری تهران مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، ابوالفضل فلاح در مراسم افتتاحیه همایش بین المللی  فرصت های سرمایه گذاری که امروز در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، گفت: همایش های سرمایه گذاری در کشور و دنیا به این دلیل مهم است که می تواند به جذب سرمایه گذار در فرصت های سرمایه گذاری منجر شود.

 

معاون شهردار تهران افزود: سه مدل برنامه ریزی در برگزاری این همایش اجرا شده است که در رکن اول شامل بسته فرصت های سرمایه گذاری، رکن دوم آن شامل تعیین و شناخت بازار سرمایه گذاری و رکن سوم آن تعاملات فیمابین بسترسازی جذب سرمایه گذاری و نحوه ارتباط با سرمایه گذار می باشد.

 

وی افزود: نزدیک به 10 ماه پیش با دستور شهردار تهران کارهای اجرایی این همایش آغاز شد و در گام نخست تمامی سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران اقدام به شناسایی فرصت های سرمایه گذاری کردند.

 

فلاح با بیان اینکه هم اکنون 231 پروژه قابل سرمایه گذاری احصا شده و از نهادهای مختلف برای به اشتراک گذاری این فرصت ها استفاده کرده ایم.

 

وی از امضای تفاهم نامه با سازمان بورس و اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: به واسطه حضور این نهادها می خواهیم از فرصت های سرمایه گذاری استفاده کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه افق این همایش مردمی کردن اقتصاد شهری است، افزود: امروز سامانه مجازی نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری رونمایی می شود و این همایش اختتامیه ای ندارد و همه سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به این سایت فرصت های سرمایه گذاری را شناسایی نمایند.

کد خبر 1193547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha